Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر در پیامی از حضور پرشور و حماسه آفرین مردمی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد .

به گزارش تیتر آزاد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر در پیامی از حضور پرشور و حماسه آفرین مردمی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد .

در این پیام آمده است:

درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و همیشه در صحنه آزادشهر، نگین شهر و نوده که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای حماسه ای دیگر آفریدید .

این حرکت عظیم شما مردم عزیز دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار، منافقین و عناصر فتنه گر بود و با این حماسه بزرگ بار دیگر ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی همچون گذشته دوشادوش مردم وفادار سایر شهر های ایران اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاورد هاو ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره تا آخرین نفس در صحنه ،حضوری آگاهانه دارید.

لذا بدینوسیله، ضمن شکر و سپاس از درگاه الهی، به عنوان خادمین شما مردم بصیر و شهیدپرور در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری یوم الله دهه فجر، بر خود فرض و تکلیف می دانیم که از حضور حماسی تک تک شما مردم شریف در لبیک به ندای مقتدای خویش حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) و شرکت در راهپیمایی سراسری یوم الله 22بهمن و مراسمات ایام الله دهه فجر که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان گردید تشکر نمائیم.

در پایان از خداوند متعال برای مردم شریف شهرستان آزادشهر و همه ی عزیزانی که در برگزاری برنامه های ایام الله دهه فجر، یاری گر ستاد بودند ، اجر و پاداش الهی، سلامتی و سعادت و حسن عاقبت را مسألت می نمایم.

انتهای پیام/