Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهرگفت: دجال واره ها و پیام رسان های غربی برای اقتدار و عزت بخشی ما ساخته نشده اند. به جوانان غیور و ظرفیت های عظیم داخلی اعتماد کنیم و اسیر شبهه افکنی دشمن نشویم.


به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگویی با اشاره به نقش شبکه های ماهواره ای، فضای مجازی و پیام رسان هایی چون تلگرام در تغییر نگرش های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پرداخت و افزود: طی یک دهه ی گذشته ، بنیانگذاران و طراحان شبکه های اجتماعی در جهان غرب با استفاده دقیق از ذائقه ها و جاذبه های سمعی و بصری و ویژگی های خاص فضای مجازی ،‌ کوشیدند که هویت واحدی را در جهان، جهت رسیدن به منابع استکباری خود طرح ریزی و عملیاتی کنند و حاصل آن، راه اندازی هزاران سایت و شبکه و ... شد.

وی افزود: این درحالی است که بسیاری از مردم و به خصوص والدین، فرصت، امكان و یا توان كافی برای شناخت دقیق اهداف و عقبه های پنهان این فضاها را به دست نیاورده بودند و در مقابل استفاده روزمره نوجوانان و جوانان و حتی كودكان خود از این فضا ، اطلاع کافی نداشتند و همین امر باعث شد كه یك فضای بدون کنترل و محرمانه و خصوصی در داخل خانه برای فرزندان بر اساس خواسته و برنامه های از پیش تعیین شده طراحان این کانال ها و شبکه ها شکل بگیرد و ما حصل آن ایجاد طیف وسیعی از آسیب های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بود که امروز دامنگیر کشور شده است.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر ادامه داد: امروزه خانواده ایرانی که دارای فرهنگی غنی و با ریشه است، در سبد فرهنگی و اجتماعی خانواده ی خود مواجه با شبکه‌های ماهواره‌ای، فضای مجازی و پیام رسان هایی است که هر کدام به نوبه خود، بخشی از فرآیند، تغییر ارزشها و هویت ملی و دینی او را هدف گرفته‌اند.


دیلمی خاطرنشان کرد: بعضی از این شبکه ها، تمام تمرکز خود را بر مقوله خانواده و استحاله ی آن به عنوان مهمترین رکن اجتماعی و سرمایه ی انسانی بنا نهاده اند و پیام مشترک برنامه‌های آن در سطح کلان، دین ستیزی، تخریب ارزشها و قداست ها، عادی سازی فساد و فحشا، قبح شکنی روابط نامشروع، ترویج خشونت و هرزگی، از بین رفتن حریم بین فرزندان و والدین ، ناپایداری ازدواج‌ها، نداشتن مهارت‌هایی برای ازدواج و ناتوانی والدین برای آموزش به فرزندان، تنوع ‌طلبی جنسی و … می باشد که می‌توان به آن اشاره کرد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آزادشهر اظهار داشت: یکی از رویکردهای دیگری که در این شبکه ها و پیام رسان ها می باشد، تبدیل شدن آن به اتاق فرماندهی جنگ و هدایت افکار عمومی برای تخریب دستاوردهای ملی و انقلابی است که نمونه بارز هویت واقعی آنها در در اغتشاشات دیماه سال 96 به وضوح دیده شد، در این حوادث، پیام رسانی همچون تلگرام، مستقیما فرمان آتش و کشتار مردم را از طریق کانال های هدایت شده از سوی پیاده نظام خود می داد و حتی چگونگی و ساخت و استفاده از ابزار و مواد تروریستی و... و ترغیب به تخریب اموال عمومی و تصرف برخی اماکن را صادر می کرد اما به فضل الهی با هوشیاری دستگاه های امنیتی و حضور گسترده ی و با عظمت جوانان و مردم بصیر و انقلابی، این دسیسه و توطئه نیز که در قالب فتنه ی اقتصادی، طرح ریزی شه بود خنثی شد .

دبیر ستاد شئون فرهنگی شهرستان آزادشهر تصریح کرد: آنچه مشخص است این حقیقت می باشد که دجال واره ها و پیام رسان های غربی برای اقتدار و عزت بخشی ما ساخته نشده اند اغلب این کانال‌ها که گردانندگانشان در خارج از کشور تحت اشراف سازمان‌های جاسوسی نظام سلطه ، موساد و منافقین هستند، آشکارا در مقابل نظام شکوهمند اسلامی صف آرایی می کنند و برای تغییر هویت دینی و ملی مردم عزیزمان تلاش فراوانی دارند اما سوال اصلی این جاست که چرا ما باید اجازه ی فعالیت چنین شبکه ها و گروه های معاند و برانداز را در داخل کشور بدهیم ؟ چرا کانون مقدس خانواده در کشور ما باید هزینه ی سنگین فروپاشی و هویت زدایی فرهنگی را در استفاده از شبکه های ماهواره ای و پیام رسان هایی چون تلگرام بدهد؟ چرا رسانه ی ملی و برخی از دستگاه ها و نهادهای با اطلاع از هویت اصلی چنین شبکه ها و پیام رسان ها، ضمن استفاده و تبلیغات وسیع، بستری را برای استمرار و دوام حیات فرهنگی و سیاسی آن فراهم می کنند؟ آیا حقیقتا این را می توان مهندسی معکوس و مدیریت رسانه گذاشت؟ یا غفلت و اسیر تبلیغ دشمن شدن.


حجت الاسلام دیلمی عنوان کرد: نظام سلطه در این سال ها کوشیده است با استفاده از طیف وسیعی از شیوه های و تکنیک های جذب، با خدعه و نیرنگ، خود را امین حریم خصوصی مردم جلوه دهد و این همان غفلت و اعتماد به دشمن سفاک و کودک کشی است که دستش به خون ها میلیون ها انسان آلوده است و حتی به نوامیس مردم هم رحم نمی کند.


وی بیان داشت: همان گونه که در جنگ سخت، اعتماد به دشمن ، بدترین و ابلهانه ترین تاکتیک و محکوم به شکست است در جنگ نرم هم ، بزرگترین اشتباه ، اعتماد به او می باشد چرا که او به دنبال زمینه سازی فتنه ها و تهدیدهاست.

عضو شورای فرهنگ عمومی آزادشهر اظهار داشت: مردم عزیز ما باید با استفاده از ظرفیت های داخلی و اعتماد به دستاوردهای جوانان غیور ما در راه اندازی پیام رسان هایی داخلی، موجبات امنیت و سلامت جامعه و کانون خانواده خود را فراهم کنند و قطعا این کار موجبات عصبانیت بیشتر دشمن می شود و آنها می کوشند که با شبهه افکنی، به این رویکرد و اعتمادسازی ضربه بزنند لذا همگان باید هوشیار باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید مرتضی آوینی و صیاد شیرازی به فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته ای اشاره کرد و افزود: در سایه مقاومت و ایستادگی و تکیه بر منابع انسانی و طبیعی بود که امروز ایران اسلامی در اوج شکوه و عظمت در مقابل نظام سلطه ایستاده است .

وی در پایان گفت: در این مدت، برخی با استفاده از ابزارهایی که در اختیار داشتند در مقابل گفتمان ولایت و امام و شهدا صف آرایی کردند و در قالب جریانی منفعل کوشیدند که القاء کنند با تعامل با جهان غرب و نظام سلطه، مشکلات و تحریم ها حل می شود اما امروز مردم، علاوه بر هتاکی ها و تحریم ها های مضاعف، دلار حدود 6000 هزار تومانی را در مقابل خود می بینند و این یک عبرت تاریخی است.

انتهای پیام/