Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: از وجوه جمع آوری شده توسط سلبریتی ها خبری نداریم.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما، رضا محمودیان در گفت و گو با خبرنگار مرصاد، با اشاره به اینکه از وجوه جمع آوری شده توسط سلبریتی ها خبری نداریم، اظهار داشت: تاکنون پولی دست ما نرسیده و ما هم هیچ اطلاعاتی نداریم و هرچه پول وجود دارد در حساب خودشان است.

وی افزود: البته شایعاتی شنیده شده مبنی بر اینکه از طریق برخی دادستانی ها حسابهای این افراد بسته شده اما اطلاعی از صحت و سقم آن نداریم و این خبر را نه تائید و نه تکذیب می کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: تاکنون با هماهنگی مدیریت بحران، هیچ هزینه ای در مناطق زلزله زده توسط این افراد صرف نشده و ما اطلاعاتی از اینکه این افراد چند نفر هستند و چه میزان در اختیار دارند نداریم.

وی افزود: این وجوه وقف است و صرف آن در محل دیگر شرعا و قانونا اشکال دارد در نتیجه می بایست با همکاری بنیاد مسکن و فرمانداری ها این را در مناطق زلزله زده هزینه کنند.

انتهای پیام/