Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

موسوی لاری گفت: در شرایطی که دولت آمریکا هیچ تعهدی به اجرای پیمان‌های بین‌المللی از جمله برجام ندارد بحث مذاکره با این کشور بی‌معنا است.

به گزارش تیتر آزاد، عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، درباره بحث مذاکره مجدد با آمریکا که توسط برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب مطرح ‌می‌شود، اظهار داشت: در رابطه با آمریکا کافی است بدانیم اینها به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیستند. در شرایطی که دولت آمریکا هیچ تعهدی به اجرای پیمان‌های بین‌المللی از جمله برجام ندارد، بحث مذاکره با این کشور بی‌معنا است.

وی افزود: البته بنده معتقدم که مذاکره کردن همواره بهترین راهکار برای پیشبرد منافع کشور بوده ولی در شرایطی که طرف مقابل از اساس اهل مذاکره نیست، نشستن پای میز مذاکره نمی‌تواند منافع کشور را تأمین کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از آنکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در نشست خبری هفته گذشته خود با نخست وزیر ایتالیا اعلام کرد که حاضر است بدون هیچ پیش‌شرطی وارد مذاکره با ایران شود، برخی رسانه‌ها و روزنامه‌های اصلاح‌طلب تلاش کردند این‌گونه القا کنند که مشکلات اقتصادی کشورظ نتیجه تحریم‌های آمریکا بوده و تنها راه برون‌رفت از این مشکلات مذاکره مجدد با دولت ترامپ است.

انتهای پیام/*