Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دبیر کل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران با ارسال نامه ای به سرپرست وزارت کار گفت:کارگران به شعار این دولت که تدبیر و امید است بی اعتماد شده اند. چرا که تشکیل جلسه شورای عالی کار یک تدبیر و تصمیم در ترمیم دستمزدها است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، هادی ابوی،دبیر کل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران با ارسال نامه ای به انوشیروان محسنی بندپی، سرپرست وزارت کار نوشت:

همانگونه که مستحضرید وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور برای کارگران که نیروی های مولد و در عین حال از آسیب پذیرتین اقشار کشور بوده بسیار سخت و غیر قابل تحمل شده و عملاً تبدیل به یک بحران بزرگ در خانواده های کارگری شده است، لذا از جنابعالی به عنوان مقام مسئول متولی جامعه کارگری می خواهیم نسبت به اقدام عاجل در خصوص نامه نمایندگان کارگران در شورای عالی کار جامع عمل پوشانده و نسبت به تشکیل جلسه اقدام فرمایید. اینجاست و سایر مسئولاین تشکلات کارگری حسب وظیفه دینی و صنفی خود سعی و تلاش داریم خواسته معقول و منطقی کارگران کشور منبی بر ترمیم دستمزد و تامین حداقل معیشت می باشد را از طریق قانونی و حسب سلسله مراتب عنوان کنیم ولی اینکه جنابعالی نسبت به این مووضع مهم بی اهمیت هستید و حتی هیچ پاسخی را به درخواست تشکیل جلسه نداده اید جای سوال است.

علت سکوت جنابعالی چیست؟

آیا حضرتعالی نمی دانید وقتی حقوق 11.000.000 ریال تصویب گردید قیمت اقلام مصرفی چقدر و امروز چقدر شده است؟ ما به قیمت ارز و طلا کاری نداریم، اما امروز که کارگران با مشکلات عدیده در حد بحران چرخ زندگی را به سختی می گذرانند. چرا حاضر نیستید حتی جلسه شورای عالی کار را تشکیل دهید؟

کارگران به شعار این دولت که تدبیر و امید است بی اعتماد شده اند. چرا که تشکیل جلسه شورای عالی کار یک تدبیر و تصمیم در ترمیم دستمزدها و با اختصاص سبد کالا امید در دل کارگران مظلوم و شریف این کشور است.

در پایان یاد آور می گردد پابرهنگان این انقلاب همین کارگران بوده و هستند و با پشتیبانی و تبعیت از مقام معظم رهبری استوار ایستاده اند ولی استدعا داریم به داد کارگران برسید.

 انتهای پیام/