Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

او در انتخابات مجلس ششم به عنوان عضو جبهه مشارکت و عضو تحریریه روزنامه صبح امروز به مدیرمسئولی «سعید حجاریان» کاندیدا شد. این درحالی است که در این سال شعار وی برای شرکت در انتخابات مجلس ششم « خاتمی را تنها نمی گذاریم» بود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از راه دانا؛ «مرجان شیخ الاسلامی آل آقا» یکی از متهمان پرونده ۶.۶میلیاردیورویی است که تاکنون متهم به مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور به این مبلغ و تحصیل مال نامشروع به مبلغ هفت‌میلیون‌و ۶۵هزارو ۵۲۹ یورو و هشت‌میلیون‌و۷۱۰هزارو ۳۸۴ دلار شده است و از کشور متواری شده و مانند برخی دیگر از اختلال گران اقتصادی به کانادا فراری شده است.

اما یک سئوال محوری درباره این خانم ذهن افکارعمومی را به خود مشغول کرد، «مرجان شیخ الاسلامی» کیست و چه سوابقی دارد.

با کنکاش درباره سوابق کاری و فعالیت رسانه‌ای این خانم اختلالگر اقتصادی به موضوعات قابل توجهی می رسیم.

این زن که دارای مالکیت شرکت‌های آرام و دنیز در ترکیه است و متارکه کرده، با داشتن چندین فرزند برای اینکه سرپوشی بر کلاهبرداری‌هایش بگذارد به کانادا گریخته است.

او مدیرمسئول خبرگزاری میراث و درعین‌حال مشغول لابی نفتی با بقایی و تیم احمدی‌نژاد بود. هم‌زمان به‌عنوان خبرنگار پارلمانی روزنامه همبستگی مشغول به فعالیت بود. وی پیشتر با همکاری برخی از خبرنگاران اصلاح طلب این خبرگزاری را راه اندازی کرد و از زمان اصلاحات تا به دوران دولت دهم با دولتهای مختلف همکاری کرد.

 
«مسیح علینژاد»، خبرنگار اصلاح طلب فراری که حالا به جرگه ضدانقلاب پیوسته و با رضا ربع پهلوی و سلطنت طلبان هم پیمان شده است در بخشی از کتاب خود با عنوان «باد در موهایش» درباره رابطه اش با این زن می نویسد: « مرجان شیخ الاسلامی، دبیرسیاسی روزنامه همبستگی مرا زیر بال و پرگرفت.»
 
 
او در انتخابات مجلس ششم به عنوان عضو جبهه مشارکت و عضو تحریریه روزنامه صبح امروز به مدیرمسئولی «سعید حجاریان» کاندیدا شد. این درحالی است که در این سال شعار وی برای شرکت در انتخابات مجلس ششم « خاتمی را تنها نمی گذاریم» بود.
 
 
در مجلس هشتم ادعا کرد که تاکنون سیاسی نبوده و نسبتی با اصلاح طلبان ندارد و با عنوان اصولگرا کاندیدا شد. این درحالی است که نگاهی به لیست‌های مطرح اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم به وضوح نشان می دهد که نامی از مرجان شیخ الاسلامی خصوصا در لیست های غیر اصلی اصولگرایی نیست و اغلب افراد شناخته شده اصولگرا در این دو لیست حضور دارند. 
 
 
در این دوران وی از حزب جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی که پس از وقایع کوی دانشگاه تأسیس شد در انتخابات شرکت کرد. این حزب در نهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، از محمود احمدی‌نژاد حمایت کرد. 
 
 
مرجان شیخ‌الاسلامی ظاهرا دو بار تلاش کرده به مجلس راه پیدا کند. یک بار در مجلس ششم که خود را اصلاح طلب خوانده و یک بار در مجلس هشتم که ترجیح داده یک اصولگرا شناخته شود. او البته هرگز بر کرسی های پارلمان ایران تکیه نزده است.
 
 
نکته قابل توجه درباره این فرد اما ازدواج او با مهدی خلجی یکی از فعالان رسانه‌ای خارج نشین و افراد نزدیک به رضا پهلوی است. او البته بعد از افشای اختلاس همسرش عکس‌های خودش با او را پاک کرده است.
 
انتهای پیام/