Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

آذری جهرمی به سئوالاتی درباره انتقادات درباره نمایشی بودن عملکردش در وزارت ارتباطات و برنامه انتخاباتی اش در آینده پاسخ گفت.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محمد جواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگوی سالانه خود با ویژه نامه نوروزی روزنامه شرق در پاسخ به این سئوال انتقادی که «افراد زیادی درباره شما می گویند که خیلی از رفتارهایتان نمایشی است و ربطی به وظایفتان ندارد» گفت: این وضعیت مثل حکایت ملانصرالدین و پسرش و سواری گرفتن شان شده است؛ عده ای می گویند دولت ارتباط خوبی با مردم ندارد و گزارش نمی دهند. وزیری می آید و گزارش می دهد، می گویند چرا این قدر گزارش می دهد. عده ای می گویند مسئولان بین مردم نمی آیند. یک نفر می رود بین مردم و باز هم می گویند چرا او بین مردم آمده است.

وی می افزاید: گروهی نیز می گویند مسئولان تشریفات دارند. با این حال درباره وزیری که بدون تشریفات ارتباط می گیرد، خودش است و عادی زندگی می کند، می گویند او قصدی دارد. پشت دیوار قایم شدن که هنر نیست.

جهرمی درباره این سئوال که «این گمانه انتخاباتی عمل کردن را خودتان هم زیاد شنیده‌اید، ما هم زیاد شنیده ایم؛ یک بار پاسخ صریح بدهید واقعا برای آینده چنین قصدی دارید یا خیر؟» گفت: من چند بار صریح پاسخ دادم. ولی واقعیتش این است که هر بار پاسخ دادم، بیشتر دامن زدند. بالاخره تلاش گروهی بر این است که بگویند این اتفاق می خواهد بیفتد؛ بنابراین هر حوزه ای از فعالیت ما را تحت الشعاع آن مسئله قرار می دهند.

وزیر ارتباطات افزود: هر چه هم توضیح دهم این مسئله را پررنگ می کنند. نان بعضی ها در این است که امروز بگویند فلانی می خواهد چنین کاری کند. تایید یا تکذیب آن هم همین مصداق را خواهد داشت. برخی که خودشان برنامه دارند از آمدن همه واهمه دارند. خیالشان راحت باشد.

انتهای پیام/