Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سردار سپهر گفت: بسیج با استفاده از ظرفیت نخبگان، خواص، مردم و جوانان عزیز که در این عرصه دارای سبک، سلایق، فکر و تولیدات متنوعی هستند، سعی کرده است تا با سازماندهی و حمایت این گروه ها در ساخت جبهه فرهنگی و انقلابی کشور قدم بردارد.

به گزارش تیتر آزاد ، «سردار محمدحسین سپهر» جانشین سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به لزوم و اهمیت حضور و فعالیت بسیج در فضای مجازی اظهار داشت: یکی از عرصه های بزرگی که ما در بسیج به آن پرداختیم، توسعه توانمندی های فضای مجازی و شبکه سازی نیروهای این عرصه است که در واقع این نیروها دغدغه انقلاب و تعالی کشور را دارند.

وی تصریح کرد: امروز با توجه به توسعه و گسترش سایبری و فضای مجازی در دنیا، قطعاً یکی از بزرگترین سنگرها و جبهه های دفاع از انقلاب اسلامی همین فضای مجازی است .

سردار سپهر با بیان این که بسیج همواه از جوانان و نخبگان عرصه فضای مجازی حمایت کرده است گفت: بسیج با استفاده از ظرفیت نخبگان، خواص، مردم و جوانان عزیز که در این عرصه دارای سبک، سلایق، فکر و تولیدات متنوعی هستند، سعی کرده است تا با سازماندهی و حمایت این گروه ها در ساخت جبهه فرهنگی و انقلابی کشور قدم بردارد.

وی افزود: بسیج همواره از جوانانی که در کشور آمادگی مشارکت، حمایت، همکاری و عضویت در ساختارهای فضای مجازی را دارند، دعوت می کند تا به این جبهه بزرگ فرهنگی بپیوندد و در یاری رساندن به دفاع از انقلاب و پاسداری از ارزش ها در عرصه بزرگ فعالیت های شبکه های مجازی ما را یاری کنند.

انتهای پیام/