Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رقابت حدود 1500 نفر در قالب 500 تیم تخصصی در سه حوزه نرم افزار، بازی و انیمیشن در بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال به طور همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال کشور با حضور صدها گروه از تولیدکنندگان محتوای دیجیتال همزمان در ۳۱ استان کشور به همت سازمان فضای مجازی بسیج آغاز شد.

این رویداد 48 ساعته تولید محتوا همزمان در مراکز استان های سراسر کشور با حضور مسئولان استانی در حال برگزاری است.

به گفته مسلم معین، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج، 1500 نفر در قالب 500 تیم تخصصی در سه حوزه نرم افزار، بازی و انیمیشن به تولید محتوای تخصصی در یک موضوع مشخص طی مدت 48 ساعت اقدام می کنند.

گفته می شود تولیدات این 1500 نفر سازماندهی شده در قالب تیم‌های تخصصی را 200 نفر به عنوان داور، رصد، ارزیابی و داوری کرده و خروجی این محصولات را در صورتی که دارای استانداردهای علمی باشند به یک فینال راه پیدا می‌کند که تا اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود.

مانیتورینگ دومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج

مانیتورینگ دومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور ابوالحسن فیروز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، امیر خوراکیان، معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور و مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در حال برگزاری است.

فیروزآبادی ضمن بازدید از فعالیت گروه‌های تولید محتوای دیجیتال در سراسر کشور گفت: در این رقابت که ۵۰۰ تیم و ۱۵۰۰ نفر شرکت کرده‌اند شاهد شکل‌گیری رقابت فشرده‌ای در صحنه فضای مجازی جهان هستیم.

وی افزود: کشور ما به دلیل برخورداری از نظام آموزشی نسبتا مناسب و انگیزه و عزم ملی فضایی را خلق کرده که این فضا بشارت دهنده آینده روشنی است که ما بتوانیم در مقابل توطئه‌ها بایستیم.

فیروزآبادی ادامه داد: امروز بیشترین توطئه‌ها علیه جوانان ما در این فضا رخ داده است به طوری که در رفتاری بی‌سابقه ۳۰ میلیون نفر اپلیکیشن‌های ایرانی از روی گوشی آنها حذف شد.

وی گفت: ده‌ها هزار صفحه مجازی در توییتر و اینستاگرام که تولید محتوایی مخالف با دشمنان داشتند حذف شد لذا نیاز ما به داشتن زیرساخت‌های بومی را بیشتر کرد.

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور اظهار داشت: بعد از این مسابقات تلاش می‌کنیم تولیدات برندگان را در روی سکوی‌های ملی و آپ استورهای بومی قرار داده و در مرکز ملی فضای مجازی کشور از آنها حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/