Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

در چند روز گذشته ماشین آلات گودبرداری سایت زباله آزادشهر چاله‌ای بزرگ در زمین مجاور این سایت ایجاد کردند که با تحقیقات ما مشخص شد، مجوز گود برداری نداشته اند.

 به گزارش تیتر آزاد، سایت زباله آزادشهر یکی از پر حاشیه‌ترین سایتهای زباله ایران و شاید جهان باشد. این سایت که با موافقت اعضای شورای شهر دوره سوم آزادشهر در این مکان احداث شد، از همان روز اول با اعتراض شدید مردم مواجه بود.

مردم آزادشهر از بوی تعفن این سایت زباله و از بین رفتن زمینهای مرغوب منطقه برای دفن زباله گلایه داشتند، اما شورای شهر بر این باور بود که این سایت به سایتی مکانیزه و پیشرفته تبدیل خواهد شد و هیچ بوی تعفنی نخواهد داشت و علاوه بر آن باعث اشتغالزایی بیش از ۱۰۰ نفر نیز خواهد شد.

نزدیک به ۲ دهه از احداث این سایت می گذرد، اما نه خبری از مکانیزه شدن این سایت است و نه خبری از اشتغال ۱۰۰ نفری، تنها چیزی که این سایت برای مردم آزادشهر داشته است، بوی تعفن و تخریب زمینهای مرغوب کشاورزی منطقه می باشد.

لازم به ذکر است که زباله های شرق استان در ۱۰ هکتار از مرغوبتریت زمینهای کشاورزی با چاله‌ای به ارتفاع ۴۰ متر دفن شد و حتی مردم منطقه شاهد آن بودند که مسئولان پسماند برای دفن زباله‌ها ۵ هکتار از زمینهای عبدالوهاب الف را علاوه بر آن ۱۰ هکتار استفاده کردند که با شکایت امور اراضی مواجه شد.

درگیری مردم و مسئولان چند سال اخیر آزادشهر با مدیریت پسماند گلستان کار را به جایی رساند تا استاندار گلستان خود وارد مسئله شد و با رایزنیهای پیاپی توانست مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور را به آزادشهر بیاورد.

جمالی نژاد که در خردادماه امسال به سایت زباله آمد، با دیدن مشکلات این سایت وعده داد، بودجه خوبی به این سایت اختصاص می یابد، اما آنچه که مردم آزادشهر مشاهد می کنند، دست درازی دوباره پشماند به زمینهای کشاورزی اطراف است و خبری از بودجه خوب و مکانیزه شدن این سایت نمی باشد.

بر اساس مشاهدات میدانی، مدتی است که ماشین آلات اداره پسماند در حال گود برداری از زمینی در مجاورت سایت زباله آزادشهر می باشند. با پیگیریهای ما مشخص شد، این گودبرداری مجوز لازم را ندارد و اداره امور اراضی شهرستان آزادشهر، شکایت خود را مبنی بر تغییر کاربری غیر مجاز تحویل دادستان داده است.

a

حال سوال این است، آیا وعده‌های معاون وزیر کشور به مانند وعد‌های پیشین مسئولین، تنها برای ساکت کردن مردم بوده و خبری از بودجه و مکانیزه شدن سایت زباله نمی باشد؟!

q

انتهای پیام/