Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

بعد از ناراحتی خانواده هاشمی از عدم برگزاری مناسب سالگرد آیت الله توسط اصلاح طلبان و اعتدال گرایان بود که اصلاح طلبان گلستان یک ماه بعد از سالروز فوت آیت الله یعنی 21 بهمن به جهت دلجویی از خانواده آیت الله بر آمد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ فاطمه هاشمی رفسنجانی دختر آیت الله هاشمی عصر روز شنبه 21 بهمن ماه در همایش زن ، انقلاب و اندیشه اسلامی در کانون طه گرگان سخنرانی کرد . میزبان این جلسه انجمن اسلامی بانوان استان گلستان و اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان بودند ..

رئیس بنیاد بیماریهای خاص همچنین چندین برنامه دیگر در گرگان داشت که یکی از آنها در برج سرمایه گرگان دور میدان کاخ برگزار شد و گفته می شود دختر بزرگ آیت الله دراین جلسه برای مظلومیت پدر گریست .

واقعیت قضیه اینست که انتظار خانواده هاشمی رفسنجانی از جریان اصلاح طلب و دولت اعتدال که آن اواخر "هاشمی هاشمی"می کردند و از "نردبان آیت الله" بالا رفتند، این بود که در سالگرد آیت الله سنگ تمام بگذارند اما نه تنها اینگونه نشد و اهتمامی از سوی عناصر مذکور یعنی اصلاحات و اعتدال دیده نشد بلکه سوژه های رسانه ای چون سانچی باعث شد تا آیت الله باز هم نتواند تیتر یک شود .

نکته اصلی که فاطمه هاشمی و خانواده اش باید بدانند در یک ضرب المثل قدیمی نهفته است : "تا پول داری رفیقتم ، قربون بند کیفتم "؛ یعنی اینکه آیت الله تا زنده بود و نفوذ گسترده اداری داشت ، یک سری افراد "خوشه چین دور بشقاب" خودشان را به او نزدیک کردند و امتیاز می گرفتند ، حال که نیست آنها قطعا دور کسی دیگر جمع می شوند که منبع قدرت باشد ، این خاصیت ابن الوقت ها و فرصت طلبانی است که دل به اندیشه ها و تفکر هاشمی نداشتند و فهمیدند که تمرکز قدرت و ثروت منبعد در خانواده هاشمی نیست .

همین ها(اصلاح طلبان) بودند که سال 76 و 84 هاشمی را با بدترین ادبیات و نامه ها به حاشیه راندند اما وقتی با پدیده ای بنام "احمدی نژاد" مواجه شدند که آنها را در سیاست متهورانه اش خرد کرده بود کسی جز هاشمی را نمی دیدند که یارای مقابله با او را داشته باشد لذا با جمع شدن پشت هاشمی معرکه 88 را بوجود آوردند تا هم هاشمی را از نظام دور کنند و هم انتقام خود را بگیرند .

در واقع بعد از ناراحتی خانواده هاشمی از عدم برگزاری مناسب سالگرد آیت الله توسط اصلاح طلبان و اعتدال گرایان بود که اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان یک ماه بعد از سالروز فوت آیت الله یعنی 21 بهمن به جهت دلجویی از خانواده آیت الله بر آمد و بنرهای زیادی هم در سطح شهر نصب کردند که بتوانند اندکی از آلام خانواده بکاهند .

وقتی مردم ایران مشغول برگزاری جشن های دهه فجر بودند ، اصلاح طلبان استان با دعوت از مهمانان و چهره های مطرح اصلاح طلب سعی در گرفتن پست و مقام داشتند و البته نیم نگاهی هم به خانواده ایت الله داشتند تا اندوه باطنی آنها را تنزل دهند .

شاید فاطمه هاشمی و خانواده اش در دل خود به این نکته اذعان کنند که خوب شد محمدباقر قالیباف در آخرین روزهای شهرداری اش بزرگراهی در تهران بنام آیت الله کرد وگرنه معلوم نبود در دولت اعتدال حتی یک کوچه را بنام مرد بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی بگذارند .

انتهای پیام /