Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

یادم می آید قرار بود چنان رونق اقتصادی ای داده شود که دیگر نیاز به پول یارانه نباشد اما امروزه عده ای را می شناسم که اگر همین یارانه نباشد محتاج نان شب خود می شوند.

به گزارش تیترآزاد به نقل از قابوس نامه، مدتیست وقتی خبرها را مرور می کنیم حرف از بالا رفتن اجناس، گران شدن لحظه به لحظه سکه و طلا و دلار است که باعث شده عده ای هم در این آشفته بازار از آب گل آلود ماهی گرفته اند.

متاسفانه دیده می شود برخی با رویکرد زالو صفتانه پیاده نظام دشمن در کشورند و فقط به دنبال پرکردن جیب خود هستند.

همان هایی که بجای سرکشی از بازارها و کنترل بازار و بجای هم دردی با مردم، به دنبال گرفتن گرین کارت و اقامت برای نکبت زاده های خود هستند.

دیگر وقت آن است که بگوییم مردم به تنگ آمده اند. تا کی باید در آتش بی تدبیری بسوزند؟آنهایی که مدعی ژن برترند آیا می دانند برای یک کارگری که ماهانه یک میلیون و پانصد هزار تومان حقوق می گیرد زندگی به چی کیفیتی می گذرد؟

یا جوانانی را که صاحب اولاد شده است را در نظر گرفته اید که چطور باید خرج پوشک ، شیرخشک و هزینه درمان نوزادش را بدهد؟

هر چند مردم صبور ایران هنوز منتظر و چشم به راه تحقق وعده و وعیدهایی هستند که هنگام انتخابات داده شد اما انگار برخی عمال مشکلات کشور را تحریم میدانند، هنوز باور ندارند که خود مقصر تمام این مشکلات هستند.

مطالبۀ حداقلی مردم از دولت تشکیل یک گروه اقتصادی برای برای بررسی و رفع مشکلات موجود، مبارزه سفت و جدی با اخلال گران بازار و برخورد انقلابی با مفاسد اقتصادی است.

چیزی که ما از دولت نمایندگن انتظار داریم برخورد قاطع و انقلابی با سود جویان صحنۀ اقتصادی امروز کشور است. این مطالبۀ رهبر معظم انقلاب نیز هست و بارها بر این موضع تاکید داشته اند و بد نیست یادآور شویم هر بار که به نحویاز سخنان و هشدارهای رهبر انقلاب چشم پوشی کردیم از همان جا ضربه خورده ایم و این یک هشدار جدی برای دوبت مردان و مجریان کشور است.

نمایندگان ، مردم و قوۀ قضائیه اضلاع دیگر جهاد انقلابی

در این میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز باید در تصویب قوانین نهایت دقت را داشته باشند که مبادا تحت فشار و تحت تاثیر جناح خاصی ، ماجرای تصویب برجام آن معاهده ی ننگین که سراسر ضرر برای ایران بود دوباره در اشکال و اسم هایی مانند fatf و ... تکرار شود.

نه تنها بنده به عنوان یک جوان بلکه تمام جوانان ایران اگر ببینند که دولت در رویارویی با مرم کاملا شفاف عمل می کند و تمام تلاش خود را در راستای بکارگیری نیروهای متعهد و متخصص به ویژه از قشر جوان برای رفع مشکلات موجود به کار می گیرد ، قطعا در کنار دولت هستند و برای بهبود وضعیت کشور بازویی قدرتمند برای دولت خواهند بود.

البته ناگفته نماند باید مواظب شیرین آمدن نقل و نبات های وعده های توخالی دشمن زیر دندان برخی خودباخته و وطن فروش در قالب معاهدات مختلف نیز باشیم چرا که اگر دلسوز این نظام هستیم و خود را متعلق به این آب و خاک می دانیم نباید تجربۀ تلخ بدعهدی آمریکا در برجام و مذاکرات را به راحتی فراموش کنیم.

ورود مقتدرانه قوۀ قضائیه

قوۀ قضائیه نیز دیگر ضلع این جهاد انقلابی برای بهبود و برون رفع از وضعیت اقتصادی موجود کشور است. آنجا که مردم می خواهند برخوردی قاطع با مفسدان اقتصادی که بر هم زنندگان امنیت و آرامش این ملت هستند ، داشته باشند.

همانگونه رهبر انقلاب فرمودند مردم نیز هیچگونه اغماض و گذشت با این افراد را نمی پذیرن و خواستار رسیدگی به جرائم اقتصادی عاملان اصلی مشکلات در دادگاههای علنی هستند هر چند که این اشخاص از نزدیکان و فرزندان مسئولین باشند.

مردم ما بی شک مهمترین ضلع این جهاد هستند و تا کنون در رویارویی با مشکلات سنگین اقتصادی با سلاح ایمان خود ، قامت راست نگه داشته اند.

مشکلاتی که بر کسی پوشیده نیست و من نیز به عنوان یک روستا زاده با گوشت و پوست خود آن را درک کرده ام اما می بینیم اگر پای حفظ نظام در میان باشد مردم حتی از جان خود مایه می گذارید زیرا اسلام بدون انقلاب همان اسلامی است که معاویه برای مردم شام ارزانی کرد.

مردم ما می دانند فرق اسلام ناب با اسلام آمریکایی همین انقلابی گری است و هوشیارند تا در میدان دشمن بازی نکنند این چیزی است که انتظار دارنددولت ، قوۀ قضائیه و نمایندگان نیز در عمل به منصۀ ظهور بگذارند.

به قلم سیدعارف موسوی

انتهای پیام/