Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به فعالیتهای اخیر دشمنان گفت: دو خطر تحریف و فراموشی ارزشهای دفاع مقدس را تهدید می کند و برای جلوگیر از آنها باید کسانی که سینه هایشان از خاطرات آن دوران پر است آن را بازگو و تکرار کنند تا در آینده شاهد نوشتن کتاب تحریفهای دفاع مقدس نباشیم.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما؛ سردار معروفی در همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس اظهارکرد: شما مجاهدان راه اسلام جزو بهترین بندگان خدا هستید چرا که در آن زمانی که انقلاب نوپای اسلامی و آبرو و حیثیت ملت ایران مورد هجمه قرار گرفت برای دفاع به پا خواستید.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: شهداء و ایثارگران و خانواده هایشان جزو بهترین بنده خداهای خدا هستند و جمعی که امروز در این جا حضور دارند کاملا همدیگر را درک می کنند و باورهایشان برای یکدیگر قابل لمس است.

خط کشی بین نیروهای انقلاب در جنگ وجود نداشت

وی با اشاره به همدلی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بیان کرد: در دوران آن دوران خط کشی در دوران مجاهدت وجود نداشت و پاسدارو ارتشی و بسیجی و کمیته های انقلابی همه با یکدیگر یکرنگ بودند و همه ملت باهم قیام کرده بودند و بزرگی امروز ایران اسلامی متعلق به همه ملت ایران است.

سردار معرفی خاطر نشان کرد: امروز هم می طلبد همه مردم حول محور ولایت و امامت با یکدیگر وحدت داشته باشند و انسجام خود را تقویت کنند چرا که اقتدار نظام ما مرهون نعمت ولایت است.

برای جلوگیری از تحریف دفع مقدس باید وارد میدان شویم

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد: برای اینکه فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس مورد تحریف قرار نگیرد عینی تر وارد میدان شویم و به تبیین و تشریح آن دوران بپردازیم .

وی توضیح داد: برای اینکه فرهنگ دفاع مقدس را به مردم و نسلهای آینده منتقل کنیم احتیاج به غلّو و دروغ پردازی و بزرگنمایی نداریم چرا که دوران هشت ساله دفاع آنقدر زلال و شفاف است که اگر از هر زاویه ای به آن پرداخته شود حرف های نابی برای گفتن دارد.

وی گفت: کسانی که امروز با زیر سوال بردن مجاهدت ملت ایران و جنگ 8ساله به آنها ظلم می کنند کسانی هستند که در جنگ حضور نداشتند و در آن زمان ملت را تنها گذاشتند و برای حفاظت از جانشان به آمریکا یا کشورهای حوزه خلیج فارس پناه بردند و از اردوگاهشان حتی یک شهید یا اسیر و جانباز هم برای کشور داده نشده است .

دفاع مقدس از نظر اعتقادی و ملی قابل دفاع است

سردار معرفی با بیان اینکه دفاع مقدس از دو منظر اعتقادی و ملی قابل دفاع است تصریح کرد: امام همان رسالت پیامبر گرامی اسلامی را انجام داد و بامعرفی اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی که پرورش یافته آمریکا و عربستان بوده توانست توسط انقلاب اسلامی را تحقق ببخشد.

وی ادامه داد: جوانان مومن و زلال و پاک که اکثرا هم جزو خانواده های متوسط و فقیر بودند برای حفظ این اسلام ناب از جان خود مایه گذاشتند و وارد میدان جهاد شدند و از اعتقادات دینی خود دفاع کردند.

وی درباره بعد ملی دفاع مقدس هم گفت: در 200سال گذشته هر زمان که دشمن به خاک ما حمله کرد بخشی از کشور را تصرف کرد و جغرافیای کشور را کوچکتر کرد، تنها در جنگ هشت ساله بود که با فداکاری شما غیرت پرستان و ناموس پرستان نتوانست حتی یک سانت از خاک کشور را اشغال کند.

تحریف و فراموشی دو خطر در کمین فرهنگ دفاع مقدس

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به فعالیتهای دشمن متذکر شد: دو خطر تحریف و فراموشی ارزشهای دفاع مقدس را تهدید

می کند و برای جلوگیر از آنها باید کسانی که سینه هایشان از خاطرات آن دوران پر است آن را بازگو و تکرار کنند تا در آینده شاهد نوشتن کتاب تحریفهای دفاع مقدس نباشیم.

وی در باره ماندگاری عاشورا گفت: بلایی که در غدیر برسر امت اسلام بوجود آمد باعث شد از آن درس بگیرند و نگذارند آن اتفاق در عاشورا بیفتذد از اینرو هر ساله با برپایی یاد و مام آن واقعه عظیم و روایت ریز و جزء به جزء از وقایع عاشورا موجب شد در ذهنها و دلها بماند و این الگو را باید رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس برای روایت جنگ هشت ساله اجرایی کنند.

سردار معروفی افزود: در زمان دفاع مقدس دعوا برسر جان دادن بود و شاهد بودیم فرماندهان و یا رزمندگان برای شرکت در عملیات از یکدیگر سبقت می گرفتند و امروز هم جامعه ما نیازمند همان روحیه و رفتار است.

مدیرت الهی می تواند افرادی چون قاسم سلیمانی تربیت کند

وی گفت: مدیریت جهادی در جنگ و رهبری مرد الهی چون امام توانست از افراد عادی مانند قاسم سلیمانی سرداری را پرورش دهد که امروز اردوگاه جبهه کفر را بلرزاند و این اتفاق جز در سایه فرهنگ ناب اسلابی که برگرفته از عاشورا بود تحقق نمی یابد.

وی به مولفه های پیروزی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:ایمان و توکل به خدا، وفاق و انسجام ملی و مدیریت اسلامی در سایه مردالهی توانست باعث پیروزی ما در مقابل جبهه کفر شود.

فرمانده سپاه نینوا افزود: عدم دشمن شناسی و امام شناسی موجب شکست جببه مقاومت در طول تاریخ شده است و باید مواظب بود این اتفاق برای ما نیفتد چرا که در عاشورا دشمن به دلیل جهل عقل و تغییر ذائقه مردم توانست آن اتفاق را رقم بزند و فرزند پیامبر را به شهادت برساند.

وی گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید دارند مسئولین مواظب باشند دشمن ذائقه شما را تغییر ندهد به همین خاطر است چون در این صورت با وجودیکه ارزشها را می شناسیم ولی حاضر به دفاع برای آنها نیستیم و این همان عملیات روانی دشمن است که در حال انجام دادن آن است.

انتهای پیام/