Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

عصر امروز آیین معارفه معاون فرماندار و بخشداران لوه و مرکزی شهرستان گالیکش در سالن جلسات فرمانداری گالیکش برگزار می‌شود.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از نیلکوه، روز گذشته طی احکام جداگانه‌ای از سوی سید مناف هاشمی استاندار گلستان سید غلامرضا قاضوی به‌عنوان نخستین سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان گالیکش منصوب شد.

همچنین علی‌اکبر اعتمادی فر از کارمندان استانداری خراسان شمالی به‌عنوان سرپرست بخشداری لوه شهرستان گالیکش منصوب شدند.

با حکم استاندار گلستان اسماعیل طوسی که پیش‌ازاین بخشدار بخش لوه شهرستان گالیکش بود به سرپرستی بخشداری مرکزی گالیکش منصوب شد.

از ساعت 14 امروز چهارشنبه 14 آذرماه آیین معارفه معاون فرماندار و بخشداران لوه و مرکزی شهرستان گالیکش در سالن جلسات فرمانداری برگزار می‌شود.

فرمانداری گالیکش 21 بهمن‌ماه سال 89 افتتاح شد و تاکنون تنها معاونت سیاسی در این فرمانداری تعریف و فعال بود؛ طی این مدت سید جلیل صفی الحسینی، حسین بای و ایوب ابوالتختی عهده‌دار این سمت بودند.

حال باگذشت 8 سال از افتتاح فرمانداری گالیکش معاونت دیگری تحت عنوان «معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی» در فرمانداری گالیکش تعریف‌شده است و سید غلامرضا قاضوی نخستین معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گالیکش می‌شود.

nilkooh3228 1

با ۵ سال تأخیر؛ سید غلامرضا قاضوی راهی فرمانداری گالیکش شد

سال ۹۲ پس از روی کار آمدن دولت تدبیر وامید از سید غلامرضا قاضوی به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی کرسی فرمانداری گالیکش یاد می‌شد.

اسفندماه ۹۲ علی‌رغم آنکه گفته می‌شد سید غلامرضا قاضوی به‌عنوان فرماندار گالیکش معارفه می‌شود اما این «حسن خسروی» بود که بر کرسی فرمانداری گالیکش تکیه زد.

۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۳ قاضوی با ۲۶ سال خدمت در وزارت کشور و جهاد کشاورزی به‌عنوان بخشدار بخش لوه شهرستان گالیکش معارفه شد؛ وی یکم آذرماه ۱۳۹۴ بخشداری بخش لوه را رها کرد تا در کرسی معاونت فرماندار آزادشهر فعالیت کند.

۱۷ آذرماه ۱۳۹۴ ایوب ابوالتختی معاون سیاسی فرمانداری گالیکش شد؛ بسیاری معتقد بودند وی توان نقش‌آفرینی در این جایگاه را نداشته و ندارد و قاضوی به‌جای وی باید کرسی معاونت فرمانداری را در اختیار می‌گرفت؛ به اعتقاد برخی قاضوی با علم به انتصاب ابوالتختی به‌عنوان معاونت فرماندار گالیکش پیش از معارفه وی این شهرستان را ترک کرده است.

روز گذشته طی حکمی از سوی هاشمی استاندار گلستان قاضوی به‌عنوان معاون فرماندار گالیکش منصوب شد و بسیاری معتقد هستند این حکم با تأخیر ۵ ساله صادرشده است.

فعالین سیاسی گالیکش بر این باور هستند با توجه به گزینه‌های مطرح‌شده برای تصدی نخستین معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گالیکش سید غلامرضا قاضوی بهترین گزینه‌ای بوده که منصوب‌شده است.

nilkooh3228 1

اسماعیل طوسی سرپرست بخشداری مرکزی گالیکش شد

باگذشت 200 روز از خداحافظی حمیدرضا نیازی از بخشداری بخش مرکزی گالیکش اسماعیل طوسی به‌عنوان سرپرست بخشداری بخش مرکزی گالیکش معارفه می‌شود.

پیش‌ازاین گروه‌های بسیاری با معرفی نفرات تصمیم بر تصاحب این کرسی داشتند و برخی هم مستقل در فرایند گزینش بخشداری بخش مرکزی گالیکش قرارگرفته بودند اما سرانجام رأی بر سرپرستی اسماعیل طوسی در این کرسی شد.

پیش‌ازاین از علی‌اکبر اعتمادی فر به‌عنوان گزینه اصلی بخشداری مرکزی گالیکش یاد می‌شد و شنیده می‌شود با توجه به اینکه وی در استان خراسان شمالی خدمت کرده است و اشرافیتی به شهرستان گالیکش ندارد مسئولین شهرستانی و استانی تصمیم بر انتصاب اعتمادی فر به‌عنوان بخشدار بخش لوه گرفته‌اند.

روز گذشته در انتصاب هفت مسئول فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استاندار گلستان اسمی از اسماعیل طوسی به‌عنوان بخشدار بخش مرکزی گالیکش نبود و به گفته فعالین سیاسی فشارهای وقت اضافه برخی باعث شد تا حکمی از سر اجبار برای طوسی نیز زده شود تا کماکان در گالیکش باقی بماند.

nilkooh3228 1

علی‌اکبر اعتمادی فر بخشدار لوه شد

گفته می‌شد اعتمادی فر گزینه اصلی سیاسیون قدیمی گالیکش برای کرسی بخشدار بخش مرکزی گالیکش بوده؛ همان‌هایی که موجبات فرماندار شدن حسین مایلی را در گالیکش فراهم کردند حال می‌خواستند مایلی نیز دین خود را در قبال آن‌ها ادا کند و اعتمادی فر را به‌عنوان بخشدار بخش مرکزی گالیکش معرفی کند. اما در انتصابی شوکه کننده اعتمادی فر به‌عنوان بخشدار بخش لوه منصوب شد.

قطعاً انتصاب مسئولین در شهرستان انقلابی و پیشگام گالیکش برای حسین مایلی فرماندار این شهرستان سخت خواهد بود. به اعتقاد بسیاری باوجود گروه‌های سیاسی فعال در گالیکش گزینش دو بخشدار غیربومی در این شهرستان روزهای سختی را پیش روی حسین مایلی فرماندار غیربومی گالیکش قرار خواهد داد.

انتهاي پيام/