Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گلستان گفت: شعب تخصصی رسیدگی به جرائم استاندارد در شهرهای استان گلستان تشکیل می‌شود.

به گزارش تیتر آزاد به تقل از خبرگزاری تسنیم، مهدی قاسمی وناجمی صبح امروز در مراسم انعقاد تفاهمنامه دادگستری با اداره استاندارد استان گلستان اظهار داشت: برای کاهش زمان رسیدگی به جرائم بخش استاندارد، شعب تخصصی در شهرهای استان گلستان تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: در اجرای قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و به منظور گسترش همکاری‌های علمی، پژوهشی و فنی در راستای تحقق اهداف و سیاست‌گذاری‌های توسعه‌ای کشور تفاهم‌نامه‌ همکاری بین دادگستری استان گلستان با اداره استاندارد منعقد شد.

وی تاکید کرد: از اهداف این تفاهم‌نامه همکاری و تشریک مساعی در زمینه اجرای قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، ترویج استاندارد، ارتقاء کیفیت کالا و خدمات و انجام فعالیتهای آموزشی و پژوهشی مرتبط در راستای استفاده بهینه از توانایی‌های علمی، فنی و پژوهشی طرفین و هماهنگی در خصوص تسهیل اجرای بندهای قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و همکاری است.

وی افزود: در کنار فعالیت‌های آموزشی به دنبال رسیدگی کوتاه به پرونده‌های استاندارد در استان هستیم و برای حل این مشکل شعب تخصصی در شهرهای استان تشکیل می‌شود.

قاسمی بر خلاقیت، نوآوری و استفاده از ظرفیت‌های بومی برای پیشگیری و فرهنگ‌سازی تاکید کرد و گفت: از هر ایده و طرحی که بتواند در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار باشد، حمایت می‌کنیم.

معاون فرهنگی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گلستان خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم در حوزه پیشگیری از وقوع جرم به نتیجه مطلوب برسیم نباید فقط به ایده‌پردازی اکتفا کنیم و باید این ایده‌ها را به عمل تبدیل کنیم و این با همکاری همه نهادها عملی خواهد شد.

انتهای پیام/