Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت :نویسنده کتاب الف لام خمینی در این کتاب سعی دارد امام را بند و بستچی ، سیاست باز و اهل معامله پشت پرده معرفی کند .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی و از اعضای دفتر امام خمینی (ره) در نجف اشرف ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دفتر پایگاه خبری گلستان ما اظهار کرد : امروز مردم قدرت خرید مایحتاج روزانه را ندارند ، قیمتها تا 100 ، 200 و حتی 300 برابر رسیده ، گرانی کمر مردم را خم کرده و مشکلات اقتصادی کارد را به استخوان رسانده و بنظر می رسد این وضعیت برنامه ریزی شده است .

روحانی افزود : به نظر من دولت با این شیوه تلاش دارد ملت را به ستوه بیاورد و تا ملت در مقابل خواسته های بیگانگان سر تسلیم بیاورند و باور کنند آمریکا کدخداست و ما بدون آنها نمی توانیم زندگی کنیم ولی اشتباه می کنند، ملت ما در این 40 سال نشان داده اند تسلیم ناپذیرند .

روحانی دنبال اسلام آمریکایی است

وی اضافه کرد : امروز رئیس جمهور با چند شیوه به جنگ اسلام و مردم و انقلاب آمده : از آن سو دنبال اسلام آمریکایی در جامعه است ، از یک سو علیه اصل امر به معروف و نهی از منکر صحبت می کند و از سوی دیگر ائمه اطهار را سازشکار و معامله گر می داند و یک روز حجاب را به سخره می گیرد، مقدسات را زیر سوال می برد و می گوید ائمه اطهار را می شود نقد کرد و در همان شرایط کسی نقد کند به شدت زیر سوال می برد و حتی تهدید کند .

روحانی امام را زیر سوال می برد

تاریخ نگار و تاریخ پژوه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد : از یک طرف به مقابله با انقلاب پرداخته و علیه انقلاب سخن می گویند که دوران انقلاب تمام شده انگار که انقلاب یک بیماری بود که از سر ما رفع شد ، انقلابیون را مورد هتک قرار می دهد ، تندرو و خشن می خواند تا روحیه شهادت طلبی را در جامعه کمرنگ کند و از سوی دیگر امام (ره) را زیر سوال می برد ، در بهمن ماه سال 95 در مرقد مطهر امام در حالی که کسی که یادگار امام را یدک می کشد کنارش بود می گفت: ما نباید مانند مشتی متحجرین خودمان را به کلمات بی روح امام مشغول کنیم ، باید ببینیم امروز اگر امام بین ما بود چکار می کرد .

حجت الاسلام روحانی بیان داشت : او می خواهد با این حرفها بگوید امام زمان انقلاب دورانش گذشته و امروز باید امام جدید را بشناسیم ، یعنی اگر امروز امام بود جور دیگری تصمیم می گرفت یا زیر بار آمریکا می رفت و فرش قرمز پهن می کرد ، وانگهی سعی می کند با آرمانها و نظریات و رهنمودهای رهبری مقابله کند و سخنان رهبری را به استهزا می گیرد . وقتی مقام معظم رهبری گفتند سردمداران برجام اگر خواسته باشند پاره کنند ما هم آن را آتش می کشیم میاد میگه اینها فکر می کنند یک منقلی هست که می شود برجام را داخلش انداخت و سوزاند و مسخره می کند . سعی می کند ملت انقلابی را با جملاتی چون "بیسواد" و "بی شناسنامه" و "بروید به جهنم" از صحنه انقلاب دور کند ، البته ملت هوشیارتر و مقاوم تر از اینست که با این نقشه ها کنار برود .

توطئه جدید تحت عنوان کتاب الف لام خمینی

وی یادآور شد : امروز شاهد توطئه جدیدی هستیم ، کتابی را تحت عنوان "الف لام خمینی" را به عنوان کتاب برگزیده سال انتخاب کرده و رئیس جمهور هم از آن تجلیل می کند ؛ اولا عنوان الف و لام در اصطلاح ادبیات عرب کسی که معروف و شناخته شده نیستند با الف و لام معرفی می شوند ، در این کتاب برای زیر سوال بردن امام از اول تا پایان کتاب امام را مورد تمجید و تحسین قرار داد که حمل بر این نشود که نویسنده غرض دارد اما در جای جای حساس امام را زیر سوال می برد .

سید حمید روحانی در ادامه با اشاره به اینکه نویسنده در این کتاب سعی دارد امام را بند و بستچی ، سیاست باز و اهل معامله پشت پرده معرفی کند ، تصریح کرد : در این کتاب آمده امام با مقامات دولتی ملاقاتهایی داشته و گفت و گو کرده که مشخص نیست چی بین آنها رد و بدل شده . در جایی میگوید رئیس ساواک با امام ملاقات کرد در این ملاقات گزارشگر ویژه ساواک حضور نداشت ، غائب بود یا غیبش کرده بودند ، یعنی اینکه کار به آنجا رسید که برای مذاکره با امام گزارشگر ویژه وجود نداشته باشد . گاهی به امام نسبت می دهد که آنچه که بین مقامات دولتی در زندان بر امام گذشت مشخص است چی بود .

وی ادامه داد : در این کتاب به امام نسبت داده اند که امام در ملاقات با یکی از سناتورهای شاه بنام سزاوار یک ساعت و نیم ملاقات داشت و معلوم نیست بین شان چی گذشت اما در چند سطر پایین تر میگوید در این ملاقات سزاوار از شاه ستایش و تمجید کرد و امام هم در مقابل گفت که من معتقدم در جامعه ایران باید پادشاهی حاکم باشد و اگر روزی بخواهد رژیم ایران تغییر کند ، من مخالفت می کنم !!

روحانی تاکید کرد : در جای جای کتاب دروغ گفته شده و امام را سیاست باز و اهل معامله معرفی کرده ، در یک مورد میگوید "امام اینطور گفته و ساواک هم اونجور نوشته ؛ کدام راست می گویند معلوم نیست" آنوقت همین کتاب در 16 بهمن 97 به عنوان کتاب سال از دست رئیس جمهور جایزه گرفت .

بجای افاضل اراذل بر سر کار آمدند

این پژوهشگر حوزه انقلاب با بیان اینکه در نوشتن این کتاب توطئه ای در کار بود اضافه کرد : کسانی که نسبت به امام غرض و عناد داشتند ، به دنبال نوشته ای بودند تا عقده گشایی کنند و امام را زیر سال بردند و کسانی که نسبت به امام بی تفاوت بوده و با نام امام نان می خورند دست به دست هم دادند تا این کتاب را نوشته و منتشر شود ، اینجاست که باید متوجه شد به قول علی (ع) بجای افاضل اراذل بر سر کار بیایند معلوم نیست چه بلایی سر مردم و چه تحریف هایی و چه ضربه هایی به تاریخ و مقدسات اسلامی وارد می شود.

روحانی اظهار داشت : این روش دولت شیخ حسن روحانی در جهت تحریف تاریخ آبروی روحانیت را می برد ، مردم باور نمی کردند یک آخوند دروغ بگوید، حداقل یک مقدار نسبت به روحانیت اعتقاد داشتند و روحانیت را صادق و راستگو می دانستند اما ایشان در دروغ پردازی نشان داد که اگر مقایسه کنیم ایشان را با ترامپ ، معلوم نیست کی بیشتر دروغ میگوید .

انتهای پیام /