Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

آیت الله علوی گرگانی گفت : روحانیت باید منویات مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهد، نقطه مرکزی بیان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب سپردن مسئولیت‌های کشور به جوانان است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما، آیت الله علوی گرگانی در دیدار جمعی از اساتید و طلاب حوزه های علمیه قم و گرگان اظهارداشتند: رهبر معظم انقلاب سدی محکم در برابر نفوذ دشمنان است و به خوبی همه جوانب جامعه را اداره می‌کنند و باید این شخصیت را حفظ کرده و نسبت به آن غفلت نورزیم.

ایشان افزودند: روحانیت باید منویات مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهد، نقطه مرکزی بیان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب سپردن مسئولیت‌های کشور به جوانان است، بنابراین مسئولین باید نواقص موجود را برطرف کرده و به جوانان میدان دهند و به منویات رهبری جامه عمل بپوشانند.

معظم له با بیان اینکه روحانیت باید از تفرقه و چند دستگی بر حذر باشد، تصریح کردند: روحانیون الگوی جامعه هستند و ما باید همه رفتارهای خود را به گونه ای تنظیم کنیم که مردم با مشاهده منش و رفتارمان درس اخلاق بگیرند.

استاد حوزه علمیه گفتند: الفت میان قلوب مسلمانان یکی از نعمت‌های بزرگ الهی است، وحدت بر حول محور توحید نعمت بزرگی است که همه ما موظف هستیم از آن قدردانی کنیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه روحانیت امروز باید به روز باشد و مطابق نیازهای جامعه سخن بگوید، ادامه دادند: انسان‌هایی که از تمکن مالی و ثروت بهره مند هستند باید به دیگران نیز کمک رسانی کنند، زیرا انفاق و بذل و بخشش به مال و ثروت انسان برکت می‌بخشد.

معظم له خاطرنشان کردند: رهبر معظم انقلاب یک نعمت بزرگ از جانب خداوند هستند و امروز همه ما باید تلاش کنیم تا حق رهبری را ادا کنیم، ایشان هم در زمان امام خمینی (ره) و هم در حال حاضر شخصیت والایی داشته و دارند.

ایشان گفتند: نقطه مرکزی بیان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب سپردن مسئولیت‌های کشور به جوانان است، بنابراین مسئولان باید نواقص موجود را برطرف کرده و به جوانان میدان دهند و به منویات رهبری جامه عمل بپوشانند./حوزه نیوز

انتهای پیام/