Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

حسن بیارجمندی فارغ التحصیل دانشگاه وزارت خارجه روسیه در نامه ای به وزیر اطلاعات از فتنه احتمالی پیش روی کشور موسوم به جنبش فرانو اجتماعی زنان سکولار خبر داد.

به گزارش تیترآزاد به نقل از گلستان ما، حسن بیارجمندی فارغ التحصیل دانشگاه وزارت خارجه روسیه در نامه ای به وزیر اطلاعات از فتنه احتمالی پیش روی کشور موسوم به جنبش فرانو اجتماعی زنان سکولار خبر داد.

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام علوی رئیس محترم شورای هماهنگی اطلاعات کشور

با سلام

احتراما همچنانکه مستحضرید ما در ماه های پایانی اوج موج سوم برنامه ریزی ده ساله دشمنان قرار داریم و در همین یک سال و اندی از عملیات های فریب دشمن و اجرای بعض پروژه های دیگر از جمله مدل اندونزی ،اکنون براساس شواهد و مستندات متکی به رصد جنبش فرانو اجتماعی زنان سکولار در خارج و داخل؛کشور در یک وضعیت طمع ورزانه فتنه گران قرار گرفته است.

حدود یکسال از سفر و تحرکات یکی از عناصر فتنه به استان گلستان می گذرد و براساس رصد شبکه استانی ،کشوری و بین المللی همسر مشارالیه کاملا بر ناظران و کارشناسان امر احراز گردیده است که چنین شبکه سازی اطلاعاتی در سطح ملی و بین المللی و نیز پیگیری خطوط ترسیم شده از سوی جفری دیوید ساکس عنصر سازمان سیا در غرب آسیا ؛یک پروژه کاملا حساب شده سیاسی است که در سطح جهانی در یکسال گذشته آمریکا و اروپا علیه مثلث جهانی چین ، روسیه و ایران دنبال و پیگیری می گردد.

مستندات اولیه این تحرکات قطعا بدست اصلی ترین دستگاه های عضو شورای هماهنگی اطلاعات استان گلستان رسیده است ؛بالاخص اینکه به دلیل عضویت دو تن از اعضای اصلی و گلستانی شبکه یاد شده و نیز تحرکات ویژه آنان در استان قطعا در پایش و رصد بوده و هست

علیهذا با عنایت به لزوم حفظ آمادگی در مقابل فتنه های احتمالی همچنانکه امام خامنه ای، در مراسم۹۸/۸/۸ دانش‌آموختگی اخیر دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش تاکید فرمودند: " آن چیزی هم که در این زمینه مخصوص نیروهای مسلّح و نیروهایی حافظ امنیّت است این است که مراقب فتنه باشند. در قرآن یک جا میفرماید: اَلفِتنَةُ اَشَدُّ مِنَ القَتل، یک جا میفرمایید: اَلفِتنَةُ اَکبَرُ مِنَ القَتل؛ «اَشَدّ» یعنی سخت‌تر، «اَکبَر» یعنی بزرگ‌تر. کشتار چیز بدی است، نامطلوب است امّا فتنه از آن بدتر است. خب اگر فتنه از قتل بدتر است، پس بایستی نیروهایی که حافظ امنیّت هستند آرایش لازم را، نظم لازم را برای مقابله‌ی با فتنه هم بگیرند، آمادگی‌های خودشان را برای فتنه هم بایستی حفظ بکنند؛ این آن چیزی است که دستگاه‌ها بایستی به آن توجّه داشته باشند."

شایسته است که دبیرخانه شورای هماهنگی دستگاه های اطلاعاتی تصمیمات عینی و ملموسی برای مقابله نرم با تحرکات منتهی به فتنه ای از جنس شتر فیروزه ای گردد.

فتنه ای که " ف .الف فیروزه ای "تحت راهبرد نگاری سرویس های اطلاعاتی غربی و راهبری خاص وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا و انگلیس و امپراطوری رسانه ای آنان از جمله بی بی سی فارسی ابعاد و ماهیت اصلی آن را افشا نموده است.

قابل توجه اینکه دو فرد تحت رصد صدرالاشاره در یکسال گذشته و حلقه اولیه آنان در این میان نقش اصلی را بازی و براساس مستندات جلسات محفلی آنان در گرگان و یکی از شهرهای استان در حال تدارک میدانی پروژه اصلی نسخه پیچی شده در سراسر کشور می باشند؛ همچنانکه امروز یکی از روزنامه های منتسب به لیدر اصلی این جنبش ، از بخش اصلی این پروژه که چند روز پیش خانم ف.ر رسانه ای نموده بود در صفحه اول خود رونمایی کرد.

اینجانب امیدوارم که آن شورا در مقام یک مجموعه همکار و هم افزای حاکمیتی تحت امر بایسته فوق الذکر مقام معظم رهبری، اقدام شایسته ای در دفع تهدیدات احتمالی پیش روی بعمل آورد و نتایج آن را به مردم اعلام نماید. ان شاء الله

و من الله توفیق
حسن بیارجمندی

انتهاي پيام/