Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

گرگان- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با بیان این که هدفگذاری قرارگاه خاتم در گلستان تقویت تولید و اشتغال است، گفت: ۳۶ پروژه تا خرداد ۱۴۰۰ در کشور به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرنگار مهر، سردار سعید محمد صبح یکشنبه در جلسه پیگیری تفاهمنامه های منعقده با دستگاه‌های اجرایی گلستان، اظهارکرد: پروژه‌های زیرساختی را برای بهره مندی مردم استان تفاهم کرده که اگر اجرایی شود، تأثیری خوبی در بهبود معیشت مردم خواهد داشت.

وی افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های توسعه پایدار، تأمین آب، بخش کشاورزی و ترانزیتی و غیره بوده است.

محمد به تفاهم ۲۳ پروژه اشاره کرد و ادامه داد: به ثمر رساندن این پروژه‌ها در این شرایط سخت و پیچیده است چون علاوه بر بوروکراسی‌های اداری و مشکلات مالی، به تصمیم گیری در سطح وزارت خانه نیاز دارد.

وی بیان کرد: مسئولان استان تلاش می‌کنند تا این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه گفت: عملیات اجرایی سه پروژه آغاز شده و یا امروز آغاز می‌شود که شامل شهربازی گرگان، زهکشی ۵۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی و پروژه آبیاری نوین در ۱۵ هزار هکتار از اراضی استان است.

محمد اضافه کرد: طبق برنامه ریزی با سازمان برنامه و بودجه تعدادی از پروژه‌ها به نام پروژه‌های جهش، اولویت گذاری شده که در صورت تأمین مالی تکمیل می‌شوند.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال پروژه‌های زیادی در همین راستا افتتاح شده و تا خرداد ۱۴۰۰ حدود ۳۶ پروژه دیگر تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه به پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح کشور اشاره کرد و افزود: اگر ۳۰ هزار میلیارد تومان برای تعداد زیادی از این پروژه‌ها تخصیص یابد می‌توان ۳۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه را با تهاتر در سال آینده به بهره‌برداری رساند.

کد خبر 5105498