Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: شروع گام دوم انقلاب با شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بود، ان‌شاءالله در گام دوم انقلاب دولت مومن و انقلابی شکل بگیرد که زمینه ساز تمدن اسلامی است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری فارس، علی ملک‌شاهکوهی ظهر امروز در حاشیه آئین اختتامیه دومین جشنواره «بچه‌های حاج قاسم» که در حسینیه عاشقانه ثارلله گرگان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: گام اول انقلاب اسلامی را با انتخاب ریاست‌جمهوری بنی‌صدر شروع کردیم در گام دوم نباید اشتباه کنیم، مردم دولت مومن انقلابی را در گام دوم انقلاب انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه مکتب سلیمانی برگرفته از اندیشه و دانشگاه امام خمینی (ره) است، تصریح کرد: این دانشگاه از سال ۱۳۵۷ آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۵۹ شاگردانی در آن ثبت‌نام کردند که بسیاری از آنها به فیض شهادت رسیدند و عده‌ای ماندند تا در رکاب امام دوم انقلاب اسلامی سربازی کنند.

*در رکاب ولایت نباید تماشاچی باشیم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه تفکر انقلاب اسلامی سرسخت بودن در مقابل دشمنان خدا و مهربان بودن در برابر مظلومان است، افزود: مکتب شهید سلیمانی به معنای اخلاص در عمل، فقط برای خدا کار کردن، اطاعت‌پذیری بی‌چون و چرا از ولایت است.

ملک‌شاهکوهی با تاکید بر اینکه در رکاب ولایت نباید تماشاچی باشیم، ابراز کرد: برخی در زمانی که باید از ولایت و انقلاب اسلامی دفاع کنند اما اقدامات ابهام‌برانگیز از خود نشان می‌دهد، یا محافظه‌کاری می‌کنند که این رفتارها سنخیتی با مکتب سلیمانی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه چرا خواص از حضور ایران در سوریه و عراق برای تقویت جبهه مقاومت حمایت نکردند، گفت: زمانی که سردار سلیمانی، سپاه قدس و جان بر کفان این آب و خاک برای دفاع از انقلاب اسلامی به آن سوی مرزها رفتند تا امروز امنیت در کشور داشته باشیم، چرا تدبیر مقام معظم رهبری را برخی خواص برای مردم تبیین نکردند تا جامعه دچار شبهه نشود.

*دم زدن از مکتب سلیمانی فقط با شعار محقق نمی‌شود

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه دم زدن از مکتب سلیمانی فقط با شعار محقق نمی‌شود، گفت: شعارهای پوچ و توخالی و بدون عمل نوعی حقه‌بازی و رد گم کردن است اینکه عده‌ای نان به نرخ روز می‌خورند مردانگی نیست بلکه در اوج نامردانگی است.

ملک‌شاهکوهی تاکید کرد: برخی خواص که باید آن زمان در حمایت از ولایت و انقلاب اسلامی فریاد می‌زدند مهر سکوت بر زبان خود داشتند که باید از آنها پرسید چگونه می‌خواهید جواب خون شهدا را بدهید، مکتب سلیمانی یعنی شفاف بودن، بین حق و باطل جبهه سوم ایجاد نکردن و اطلاعت محض از پیشوای انقلاب داشتن است.

وی گفت: نمی‌شود که منتظر بمانیم ببینیم که نتیجه چه می‌شود و بعد به آن سمت حرکت کنیم، برخی در ظاهر انسان‌های خوب و موجهی هستند اما در باطن منافق، به این افراد نمی‌شود اعتماد کرد.

*شهید سلیمانی در عمل مردم میدان بود/ نان به نرخ روز نخوریم، سازش‌کار و محافظه‌کار نباشیم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه مکتب سلیمانی، انسان‌های مانند خودش می‌خواهد، افزود: با کلمات بازی نکنیم، شهید سلیمانی در عمل مردم میدان بود، در عرصه مبارزه و جهاد حضور پیدا می‌کرد و منتظر امکانات و تجهیزات نبود، مگر زمانی که سردار جبهه مقاومت به سوریه و عراق رفت به دنبال خاک و یا سرمایه این کشورها بود، مکتب شهید سلیمانی یعنی خطر کردن و نترسیدن از دشمن؛ و اینکه نان به نرخ روز نخوریم، سازش‌کار و محافظه‌کار نباشیم.

ملک‌شاهکوهی با بیان اینکه خطر کردن برای انقلاب اسلامی را از ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد و افزود: برای انقلاب اسلامی باید آبرو و جان خود را در دستمان بگذاریم، مکتب سلیمانی اشدا علی‌الکفار، رحماء بینهم است.

وی بیان کرد: نمی‌توانیم با دشمنان خوش و بش کنیم، قهقهه بزنیم، کجای این حرکات در مکتب سلیمانی است، چرا دشمنان در برخورد با ما سرسخت هستند و لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند ولی ما باید در برابر آنها ضعیف باشیم، کدام یک از اینها در مکتب اسلام و سیاست‌های اسلامی می‌گنجد.

*کسی که خادم مردم باشد در قلبها جای دارد/ شهید سلیمانی همه وجودش را خرج مردم و انقلاب اسلامی کرد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه اسلام برای همه ادیان نسخه دارد، اظهار کرد: اسلام دین کاملی است و هیچ نیازی به طرح و برنامه و قانون خارج از مرزها ندارد.

ملک‌شاهکوهی گفت: مکتب سلیمانی این مهم را به ما تذکر می‌دهد که گوش‌مان به فرامین ولایت باشد و حرکت در این مسیر عاقبت‌بخیری است، تشییع بزرگ سردار دلها نشان از غیرت ملت ایران دارد، کسی که خادم مردم باشد اینگونه در قلبها جای دارد، سردار سلیمانی برای مردم ارزش قائل بود و خود را مستحق تکه‌تکه شدن برای مردم می‌دانست، در زمان سیلاب و مشکلات کنار مردم بود، همه وجودش را خرج مردم و انقلاب اسلامی کرد و نتیجه‌اش این عزت‌آفرینی بود.

*خواص، نخبگان و افراد صاحب قلم در جامعه آگاهی‌بخشی کنند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: شروع گام دوم انقلاب با شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بود، ان‌شاءالله در گام دوم انقلاب دولت مومن و انقلابی شکل بگیرد که زمینه ساز تمدن اسلامی است.

ملک‌شاهکوهی از خواص، نخبگان و افراد صاحب قلم خواست تا در جامعه آگاهی‌بخشی کنند تا با شکل گیری دولت جوان انقلابی زمینه ظهور فراهم شود.

انتهای پیام/83001