Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

گرگان- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: پویش هر هیات یک جهیزیه ویژه زوج های کم برخوردار استان گلستان در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

به گزارش تیتر آزاد؛ حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی مولفه‌های نرم نظام اسلامی در راستای گفتمان سازی و جریان سازی هستند و کارنامه بسیار درخشانی را به ویژه در طول ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف داشتند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: امروز بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، علاوه بر مجاهدت در عرصه‌های نرم افزاری به ویژه در عرصه جهاد تبیین و دفاع از ارزش‌های اسلامی و بسط گفتمانی عظمت حدوث انقلاب اسلامی و دستاوردهای با عظمت آن باید در عرصه‌های تربیتی و کادرسازی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، در حوزه سخت افزاری هم اقدام شود.

وی اضافه کرد: به منظور تحقق و استمرار نهضت مواسات و ایجاد همدلی، هم افزایی و وحدت کلمه از فرصت بی‌بدیل ماه مبارک رمضان که در واقع فرصتی کم نظیر برای تحقق اراده جمعی برای مناسک توحیدی به شمار می‌رود استفاده کرده و اقدام به پویش هر هیات یک جهیزیه کرده‌ایم.

دیلمی تصریح کرد: پویش هر هیات یک جهیزیه به نیابت از امام حسن مجتبی (ع) و با هدف دستگیری از جوانان و مساعدت نیازمندان است، در این طرح که در قامت محله محوری انجام می‌شود، مساعدت‌های مردمی توسط هیات‌های مذهبی جمع‌آوری و توسط خود هیات‌ها تقدیم به جوانان نیازمندی که در شرف ازدواج هستند می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امیدواریم اجرای این طرح علاوه بر گره گشایی از کار جوانان نیازمند، زمینه ساز ایجاد، وحدت همدلی و هم افزایی بیشتر مردم ما شود.

علاقه مندان جهت شرکت در این پویش معنوی می‌توانند با شماره ۰۹۹۲۳۴۱۲۶۹۴ تماس بگیرند.

کد خبر 5462971