Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

اتحادیه اروپا در کنایه ای خطاب به آمریکا از شرکای بین المللی خواست تا سیاست خود را در اعمال تحریم های جدید علیه روسیه با این بلوک سیاسی-اقتصادی هماهنگ کنند.

به گزارش تیترآزاد به نقل از خبرگزاری مهر به نقل ار رادیو اروپای آزاد، اتحادیه اروپا یک روز پس از اقدام سنا آمریکا به تشدید تدابیر خود علیه مسکو از شرکای بین المللی خواست تا سیاست خود را در اعمال هرگونه تحریم ضد روسی جدید با اروپا هماهنگ کنند.

به گفته یک مقام آگاه، این هماهنگی ها برای تضمین تاثیر بین المللی تحریم ها و همچنین حفظ اتحاد بین شرکای تحریم کننده مهم است.

گفتنی است سنا آمریکا روز پنجشنبه با اکثریت آراء با بسته تحریم های جدید روسیه به اتهام جدایی کریمه از خاک اوکراین، دخالت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا و نقض حقوق بشر در سوریه، موافقت کرد.

این در حالی است که آلمان و اتریش به شدت نسبت به تصمیم سنا آمریکا واکنش نشان داده و از بابت تاثیر آن بر مشاغلی که در پروژه انتقال گاز طبیعی از روسیه به اروپا دخیل هستند، ابراز نگرانی کرده اند.

در همین راستا، دولت آلمان روز جمعه تهدید کرد چنانچه لایحه تحریم های جدید مجلس سنا آمریکا علیه روسیه، شرکتهای آلمانی را مشمول جریمه کند، به اقدام تلافی جویانه علیه آمریکا دست خواهد زد.

انتهای پیام/