Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

وزیر اطلاعات با بیان اینکه وزارت اطلاعات به بیش از 120 تیم تروریستی در کشور ضربه زده است گفت: در چهار سال خدمت من در این وزارتخانه، شهید عشوری، نخستین شهید داخل کشور است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی صبح امروز در جریان تشییع پیکر شهید حسن عشوری از سربازان گمنام امام زمان (عج) در این شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت اطلاعات بیش از 200 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه شهید عشوری، پس از ضربه زدن وزارت اطلاعات به بیش از 120 تیم تروریستی، در مصاف با تروریست‌ها به شهادت رسید تصریح کرد: در طول چهار سال حضور بنده در این وزارتخانه، شهید عشوری، نخستین شهید داخل کشور است و شهیدان انصاری و پورکریمی، دو شهید مدافع حرم ما بودند که یکی از این شهدای مدافع حرم گیلانی است.

وی با اشاره به دعای امام خمینی برای بسته نشدن در شهادت برای ملت ایران گفت: وقتی خون شهید و شهادت در رگ‌های جامعه اسلامی به جریان می‌افتد، حیات، پویایی، عزت، شکوه و سربلندی به جامعه ما هدیه می‌کند و همانا ما شهدایمان را از دست نداده‌ایم، بلکه شهیدان ما ماندگار شدند و ماییم که باید راه این شهدای عزیز را ادامه دهیم.

به گزارش فارس، شهید حسن عشوری اهل شهرستان رودسر و از سربازان گمنام امام زمان (عج) بود که روز چهارشنبه 24 خردادماه 1396 در درگیری با تروریست‌های تکفیری در چابهار استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت رسید.

همچنین مراسم خاکسپاری پیکر مطهر این شهید والامقام عصر امروز در زادگاهش شهرستان رودسر به سمت امامزادگان ماچیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/