Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفتگو با یکی از نمایندگان سابق استان گلستان در مجلس ، از پیگیری برخی واگذاری ها غیر اصولی در سایت میگو گمیشان خبر داد.

به گزارش تیترآزاد به نقل از گلستان ما ؛ داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در خصوص مسائل و حواشی پیرامون واگذاری ها در سایت میگو گمیشان با یکی از نمایندگان سابق استان گلستان در مجلس گفتگو کرد .

بعد از این گفتگو و رایزنی مقرر شد 11 تیرماه داوود محمدی رئیس این کمسیون شخصا با حضور رابطین ویژه این پرونده در تهران ، آن را مورد بررسی قرار دهد و از نزدیک در جریان واگذاری های سایت میگو گمیشان قرار بگیرد .

گویا رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اطلاعاتی بدست آورده که برخی واگذاری ها در سایت میگو گمیشان خارج از قاعده و قانون بوده و از طرفی عدم خلع ید برخی شرکت ها در اثر نفوذ برخی مقامات و شخصیتها از جمله مواردی است که کمیسیون اصل نود بدان خواهد پرداخت .

ورود کمیسیون اصل نود مجلس به پرونده سایت میگو گمیشان بعد از شکایت شرکت تعاونی پرورش ماهی حاشیه اترک به این کمیسیون در خصوص عدم تخصیص حق آبه این شرکت و استان گلستان از استان خراسان شمالی بوده است .

بعد از اینکه وزارت نیرو از تخصیص آب این شرکت برای پرورش ماهی ، سرباز زد مجلسیان و دولتمردان به دنبال راه جایگزین افتادند و بنظر رسید که بهترین راه واگذاری بخشهایی از سایت میگو گمیشان به این شرکت بود تا هم ضرر سالهای گذشته جبران شود و هم اشتغالزایی بالغ بر 1200 نفر این شرکت از بین نرود .

معاون آبزی پروری شیلات ایران نیز هفته گذشته طی نامه ای به شیلات استان گلستان اعلام کرده بود که در صورت واگذاری های جدید در سایت میگو گمیشان ، شرکت تعاونی پرورش ماهیان حاشیه اترک در اولویت خواهد بود.

انتهای پیام /