Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

عضو کمیسیون آموزش مجلس با تأکید بر اینکه بر آموزش و پرورش هرج و مرج حکمفرما شده است و دچار مشکلات اساسی است، گفت: وزیر آموزش و پرورش، وزارتخانه را رها کرده است و نمی‌تواند آن را اداره کند.

به گزارش تیترآزاد، جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص «موضوع شائبه لو رفتن سؤالات امتحان نهایی دانش‌آموزان»، اظهار داشت: امتحانات تمام شده است و نیازمند بررسی موضوع هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا کمیسیون آموزش مجلس در این خصوص تشکیل جلسه می‌دهد؟»، گفت: چهارشنبه هفته جاری کمیسیون آموزش مجلس تشکیل جلسه می‌دهد و در این جلسه، موضوعاتی مانند استخدام نیرو و لو رفتن سؤالات امتحانات در دستور کار قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس در خصوص «دریافت وجه هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان»، افزود: بر آموزش و پرورش هرج و مرج حکمفرما شده است و متأسفانه موضوعاتی مانند دریافت وجه هنگام ثبت‌نام، مشاوره و تقلب در امتحانات مطرح است.

کوچکی نژاد با تأکید بر اینکه وزیر آموزش و پرورش، آموزش و پرورش را رها کرده است و نمی‌تواند آن را اداره کند، تصریح کرد: آموزش و پرورش دچار مشکلات اساسی است؛ ضمن اینکه کمیسیون آموزش مجلس فهم مشترکی از اوضاع آموزش و پرورش ندارد؛ عده‌ای طرفدار دولت بوده و در مقابل، عده‌ای منتقد هستند.

وی اضافه کرد: حتی لایحه‌ای که دولت در خصوص سامان دادن تقویم آموزشی به مجلس آورد، در کمیسیون آموزش رد شد؛ چراکه دولت چیزی آورده بود که به عنوان چک سفید بود و هرکاری دلش می‌خواست می‌توانست انجام دهد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس متذکر شد: در حال حاضر اوضاع آموزش و پرورش خیلی مناسب نیست؛ چراکه وزیر فعلی به دلیل اینکه احتمالاً برای پُست وزارت آینده معرفی نمی‌شود، اوضاع آموزش و پرورش را رها کرده است.

انتهای پیام/