Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

استاندار گلستان با تأکید بر کاربردی تر شدن جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان تصریح کرد: ما در این ستاد به دنبال پروژه های محوری هستیم که با ایجاد تحول در استان موجب جذب سرمایه گذار و تولید و اشتغال می شوند.

به گزارش تیترآزاد به نقل از گلستان ما ؛ سید مناف هاشمی صبح امروز یکشنبه (21 آبان) در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان از مدیران دستگاه های اجرایی عضو این ستاد خواست تا از شرح وظایف دستگاهی فراتر رفته و اقدامات تحول آفرین در حوزه مربوطه انجام دهند که منجر به اشتغالزایی شود. 

وی گفت: قوانین موجود در کشور ظرفیت های بسیار زیادی دارند که باید با مطالعه دقیق، شناسایی و به کارگیری شوند و حتی در مواردی که موانع قانونی وجود داشته باشد، کارگروه هایی نظیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که برای آسان سازی روند تولید و حمایت از تولید کنندگان تشکیل شده اند باید به نحو مطلوبی مورد استفاده قرار گیرند.

استاندار گلستان تأکیدکرد: در هنگام صدور مجوزها برای ایجاد واحدهای تولیدی یا اشتغالزا باید به فکر بازار فروش و صادرات تولیدات هم باشیم تا رقابت های داخلی بین شغلی موجب رکود یا تعطیلی واحد نشود.

هاشمی با تاکید بر واگذاری پروژه ها گفت: دستگاه ها در بحث واگذاری پروژه هایی که دارای ردیف بودجه ای هستند مخصوصا پروژه های مشمول ماده 27 که اصل و اساس آنها اقتصاد مقاومتی است نهایت جدیت را داشته باشند تا بتوانند اعتبارات را در موارد ضروری تر و زیرساختی استفاده کنند.

استاندار گلستان با بیان اینکه ما به سرمایه گذار افتخار می کنیم، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا در کمترین زمان ممکن، مشکلات و موانع موجود بر سر راه سرمایه گذار را برطرف نماییم زیرا اگر این اتفاق نیفتد قطعا سرمایه گذار، توان مالی خود را در استانی دیگر به کار خواهد گرفت.

وی در پایان با تشکر از دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تاکید کرد: دبیرخانه نباید به تنهایی همه مسئولیت ها را به دوش بکشد بلکه همه دستگاه های اجرایی عضو ستاد و معاونت های استانداری باید نهایت تعامل و همکاری را با دبیرخانه داشته باشند.

انتهای پیام/