Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت اشتغالزایی در روستاهای استان، اظهار کرد: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار تسهیلات ارزان قیمت اشتغال زا روستایی در حال پرداخت به متقاضیان سرمایه گذاری در روستاها است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ سیدمناف هاشمی یکی از رویکرد های مهم توسعه استان را توجه به روستاها دانست و تصریح کرد: این تسهیلات از محل موضوع تفاهم نامه استانداری گلستان، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی با عاملیت بانک سینا به صورت یارانه دار در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پنج درصد از سود تسهیلات مذکور توسط معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و پنج درصد از سوی بنیاد علوی پرداخت می شود با ده درصد یارانه فوق، تسهیلات با سود ۸ درصد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

استاندار گلستان یادآور شد: بر اساس مفاد تفاهم نامه مذکور، دفتر امور روستایی و شوراها معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری می بایست تا یک و نیم برابر تسهیلات اختصاص یافته به استان، پرونده های واجد شرایط را به بانک معرفی می کرد.

وی افزود: با توجه به معرفی ۶۰۰ میلیارد پرونده از سوی دفتر امور روستایی و شوراها استانداری گلستان به بانک، در این مرحله تاکید لازم به پیگیری ویژه و برگزاری نشست های هفتگی رصد مستمر و مشترک از طریق دستگاه های اجرایی و بانک و متقاضیان، جهت جذب مبلغ مذکور و پرداخت تسهیلات به متقاضیان حداکثر تا اسفند سال جاری، انجام شده است.

هاشمی ادامه داد: یکی از ماموریت های اصلی دفتر امور روستایی و معاونت امور عمرانی استانداری جذب ۱۰۰ درصد این تسهیلات است.

به گفته استاندار گلستان پروژه های در حال پیگیری با توجه به نیاز استان بیشتر در حوزه های گردشگری، کشاورزی، صنایع، شیلات و خدمات است.
انتهای پیام/