Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

طبق اعلام رئیس سازمان خصوصی سازی از امروز سه شنبه سود سهام عدالت در دو تا سه مرحله به حساب مشمولان واریز می شود و که مبلغ سود نسبت به میزان مبلغ سهام برای مشمولان متفاوت است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما، طبق اعلام رئیس سازمان خصوصی سازی از امروز سه شنبه سود سهام عدالت در دو تا سه مرحله به حساب مشمولان واریز می شود و که مبلغ سود نسبت به میزان مبلغ سهام برای مشمولان متفاوت است و حداکثر سود واریزی در این مرحله 50 هزارتومان است و به مشمولانی که سهام عدالت آنها یک میلیون تومانی می باشد تعلق می گیرد.

چگونه از مبلغ سود سهام عدالت خود باخبر شویم؟

1- ابتدا باید وارد سایت سهام عدالت شوید سپس بر روی دکمه ورود کلیک کنید( ورود به سایت سهام عدالت)

sahame edalat 1

برای استفاده از این سایت حتما باید از مرورگرهای فایرفاکس،کروم استفاده نمایید در غیر این صورت با پیغام مرورگر شما برای استفاده از سامانه مناسب نمی باشد مواجه می گردید.

2- بعد از کلیک بر روی دکمه ورود به صفحه مقررات می رسید.

sahame edalat 1

پس از مطالعه مقررات موجود در این صفحه و در صورت موافقت با آن بر روی " مطالب فوق را مطالعه نموده و می پذیرم" کلیک کنید.

3- در این مرحله باید کد ملی ۱۰ رقمی خود را به طور کامل بدون هیچ خط تیره ای وارد نماید سپس کد امنیتی موجود را در کادر خودش به صورت صحیح وارد کنید.

در صورتی که کد ملی خود را اشتباه وارد کرده باشید با پیغام " لطفا شماره ملی را به شکل صحیح وارد نمایید" مواجه می گردید

4- پس از اینکه کد ملی خود و کد امنیتی وارد کردید روی دکمه ادامه کلیک کنید

sahame edalat 1

5- در این قسمت ۴ مرحله در ۴ صفحه وجود دارد که باید آن را بر اساس مشخصات خودتان انتخاب کنید این اطلاعات شامل ( نام و نام خانوادگی،نام پدر،تاریخ تولد،شماره شناسنامه ) می باشد

sahame edalat 1

sahame edalat 1

sahame edalat 1

نکته۱: زمان باقیمانده که در تصویر مشاهده می کنید زمانی است که با پایان آن شما از سامانه خارج می شوید و باید از ابتدا به سامانه مراجعه فرمایید.

نکنه۲:افرادی که به هر دلیلی فاقد شماره شناسنامه هستن باید گزینه خط تیره را انتخاب نمایند

6- در این قسمت خلاصه ای از اطلاعات هویتی شما را نشان می دهد در صورت تایید اطلاعات بر روی " ادامه" کلیک کنید

sahame edalat 1

7- در این مرحله " صورت وضعیت دارایی سهام عدالت" مشمول برای کد ملی وارد شده مطابق شکل زیر نمایش داده می شود که شامل جدول میزان سهام و سود تعلق گرفته به مشمول می باشد.

sahame edalat 1

  • در صورت تمایل برای خروج از صفحه "خروج از سامانه" را کلیک کنید.
  • با استفاده از گزینه " چاپ گزارش" اگر سیستم شما به پرینتر متصل باشد می توانید صورت وضعیت را پرینت بگیرید.
  • در صورت عدم ثبت و یا عدم تایید شماره شبا، برای ورود اطلاعات مربوط به کد شبا بر روی " ثبت شماره شبا بانکی" کلیک کنید.

نکته۴: برای دریافت کد شبا شما باید به بانکی که در آن حساب دارید مراجعه فرمایید همچنین می توانید از طریق دستگاه های خودپرداز یا سامانه اینترنتی بانک ها کد شبای خود را دریافت نمایید شماره شبایی که وارد سامانه می کنید حتما باید به نام خود شخص مشمول باشد

برای دریافت کد شبای خود بر روی بانک های مورد نظر  کلیک کنید بانک ملت   بانک مسکن   بانک تجارت   بانک ملی   بانک سپه   بانک صادرات

8- در صفحه ورود شبا بانکی می توانید شماره شبا خود را بدون وارد کردن IR وارد نمایید همچنین باید شماره موبایلی که کامل به آن دسترسی دارید را وارد نمایید پس از ورود اطلاعات صحیح کلید " تایید و ثبت اطلاعات در سامانه" را کلیک نمایید ( با ورود صحیح کد شبا بانکی، نام بانکی که از آن کد شبای خود را دریافت کرده اید نمایش داده می شود)

sahame edalat 1

9- در صورتی شماره شبا بانکی یا تلفن همراه به صورت صحیح وارد نگردد، پیغام خطا مطابق شکل زیر نمایش داده می شود که در این صورت باید مجددا اطلاعات خودتان را به صورت صحیح وارد کنید.

sahame edalat 1

10- پس از ورود و ثبت اولیه اطلاعات به صورت صحیح و کامل، در صفحه اعلام وضعیت شماره شبا شما را نشان خواهد داد می توایند پس از ۱۵ روز به سامانه مراجعه کنید و از تایید یا عدم تایید آن با خبر گردید.

sahame edalat 1

11- پس از ۱۵ روز در صورت تایید شماره شبا بانکی شما پیغام " تایید و ثبت نهایی" برای شما نمایش داده می شود.

sahame edalat 1

12- در صورتی که با پیغام " عدم تایید، نیازمند اصلاح و ثبت شماره بانکی جدید" نمایش داده شد باید مجددا شماره صحیح شبای بانکی خود را وارد کنید.

sahame edalat 1

13- پس انجام تمام مراحل بالا می توایند مرورگر خود را ببنید یا از این صفحه خارج شوید چون دیگه کاری با این قسمت نداریم لازم به ذکر است که سود سهام عدالت شما در آینده به شماره بانکی که تایید شده است واریز خواهد شد و لازم نیست اقدام خاصی انجام دهید.

در صورتی که می خواهید برای فرد دیگر ثبت نام انجام دهید باید تمام این مراحل را برای آن فرد هم انجام دهید.

 انتهاي پيام/