Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سرپرست سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان گفت: با تلاش‌های انجام شده موفق شده‌ایم نسبت به سال قبل 21 درصد کاهش جرم ضرب و شتم و کاهش 10 درصدی ورودی پرونده‌ها و 32 درصدی کاهش جمعیت کیفری (اعزام به زندان) را داشته باشیم.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ رحیم رحیمی صبح امروز در مجمع پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان گلستان اظهار کرد: محاکم قضای تنهای می‌توانند پیشگیری کیفری داشته باشند و کیفر به تنهایی کافی نیست و با مجازات نمی‌توان از وقوع جرم توسط مجرم جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: مجازات و زندان همانند مسکن موقتی است که بعد از مدت کوتاهی استفاده از آن بدن برابر این مسکن مقاومت می‌کند.

سرپرست سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان خاطرنشان کرد: هر بار ورود به زندان فرد را آماده‌تر و باتجربه‌تر برای ارتکاب جرم می‌شود.

رحیمی با اشاره به اینکه مجازات باید به عنوان آخرین حربه استفاده شود، تاکید کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح به دنبال آن است تا در کنار فرماندهان نیروهای مسلح، علل و عوامل وقوع جرم را شناسایی و با توجه کردن به آنها، وقوع جرم در نیروهای مسلح را کاهش دهد.

وی اضافه کرد: در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان با همکاری فرماندهان و با برگزاری مجمع پیشگیری از وقوع جرم توانستیم نسبت به سال قبل 21 درصد کاهش جرم ضرب و شتم و کاهش 10 درصدی ورودی پرونده‌ها و 32 درصدی کاهش جمعیت کیفری(اعزام به زندان) داشته باشیم.

سرپرست سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان تصریح کرد: در نیروهای مسلح ما وقوع یک جرم هم زیاد است و باید با بررسی عوامل وقوع جرم این موضوع را در بین نیروهای مسلح به شدت کاهش دهیم.

رحیمی گفت: پیشنهاد من این بود که پلیس محله را با محوریت پیشگیری از وقوع جرم و بررسی علل و مشکلات جامعه هدف را علاوه بر پادگان‌های نیروهای مسلح در سطح جامعه نیز آن را با جدیت پیگیری و اجرایی کرده تا شاهد کاهش وقوع جرم در سطح نیروهای مسلح و جامعه باشیم./فارس

انتهای پیام/