Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نخستین اجلاسیه بین‌المللی جوانان رضوی که به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار شد، با برگزاری کمیسیون‌های ملی با موضوعات مختلف باحضور درخشان استان گلستان به کار خود پایان داد.

به گزارش تیترآزاد به نقل از رادکانا، نخستین اجلاسیه بین‌المللی جوانان رضوی که به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار شد، با برگزاری کمیسیون‌های ملی با موضوعات مختلف به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش کمیسیون های ملی با موضوع «جوان مؤمن انقلابی» و «آتش به اختیار» و کمیسیون‌های داخلی تشکل‌های شبکه جوانان رضوی با موضوعات رسانه، دختران، عملیات فراگیر و فضای مجازی در مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی تشکیل شد.

از اساتید این کمیسیون ها میتوان به حضور دکتر بانکی پور، حجه الاسلام مهدوی ارفع و دکتر یامین پور اشاره کرد.

این اجلاسیه بین المللی در سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای خراسان رضوی (سالن صبا) به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل شبکه جوانان رضوی، با حضور تولیت آستان قدس رضوی، مسئولان و مدیران ملی و استانی، ۸۰۰ تشکل مردمی از سراسر کشور، نمایندگان جبهه‌های مقاومت از کشورهای حامی مقاومت و دیگر کشورهای منطقه، اعضای مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان ولی فقیه استان ها، در روزهای ۶ و ۷ دی ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و حجه الاسلام غلامی ، دبیر شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری از جمله سخنرانان اجلاسیه بودند.

نمایشگاه دستاوردهای شبکه جوانان رضوی کشور

مجتبی مختاری، مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی با بیان اینکه هدف از این اجلاسیه ترویج و توسعه فرهنگ ناب اسلامی و تعالیم رضوی در دو عرصه ملی و بین‌المللی بوده است، اضافه نمود که همزمان با برگزاری این اجلاسیه ، نمایشگاه دستاوردهای تشکل‌ها با 25 غرفه از استانهای کشور به منظور هم افزایی و انتقال تجربیات استان ها به یکدیگر ، به مدت 2 روز در محل اجلاسیه برگزار گردید.

(غرفه استان گلستان با توجه به استفاده از نمادهای سنتی و بومی و توجه به شهرستانهای استان مورد استقبال اکثر مهمانان اجلاسیه قرار گرفته بود .)

تفاهمنامه ها

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در جریان برگزاری این رویداد 14 تفاهم‌نامه همکاری در حوزه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی، دینی، مذهبی، تاریخی، مفاخری، رسانه‌ای و غیره با محوریت نوجوانان و جوانان بین موسسه جوانان و دبیران شبکه جوانان رضوی استانها منعقد گردید و در اختتامیه اجلاسیه از این تفاهمنامه ها رونمایی بعمل آمد.

خبرنگار اعزامی رادکانا به اولین اجلاسیه بین المللی جوانان رضوی ، مصطفی کیا

انتهای پیام/