Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

انتخاباات عضویت درهیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان از هشت صبح امروز24 بهمن ماه آغاز شد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از کلاس بیست؛ برطبق اعلام رسمی آموزش و پرورش ثبت‌نام از معلمان علاقمند به کاندید شدن برای عضویت در هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان با یکبار تدید شدن از 11 تا 23 بهمن انجام شد .

دااوطلبان گلستانی همزمان با سراسر کشور ثبت نام خود را نهایی کردند و در آخرین گزارش گیری از سایت مربوطه 39 نفر از استان ثبت نام کردند .

به گفته "اصغر حصیری" رئیس ستاد راهبردی ؛ از ساعت 8 صبح روز بیست و چهارم بهمن‌ماه، فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سامانه انتخابات به آدرس:entekhabat.medu.ir و واردکردن کد پرسنلی و رمز همگام (رمز فیش حقوقی) و مشاهده لیست داوطلبان استان، کاندیداهای موردنظر را انتخاب و رأی خویش را ثبت نمایند.

وی گفت: رأی‌دهندگان می‌توانند با استفاده از فضای مشخص‌شده تبلیغات در سامانه، با مشخصات، توانایی‌ها، سوابق و ... داوطلبین آشنا شده و مدت انتخابات به کاندیدای موردنظر رأی دهند.

رئیس ستاد راهبردی انتخابات نمایندگان فرهنگیان از تمامی فرهنگیان عضو صندوق خواست تا در مهلت قانونی اخذ رأی (از ساعت 8 تا ساعت 20 روزهای 24، 25، 26 و 27 بهمن‌ماه) اقدام به ثبت آرا خودنمایند.

داوطلبین ثبت نام عضویت در هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان در گلستان به همراه تصاویر به شرح زیر است .

sandoqzakhireh g 1

sandoqzakhireh g 1

sandoqzakhireh g 1

sandoqzakhireh g 6sandoqzakhireh g 5

2546794613

از فرهنگیان شاخص دراین لیست؛ می توان به "قربان رایجی" رئیس اداره استعداد های درخشان آموزش و پرورش استان و "محمدعلی نوروزی"رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش‌وپرورش استان ، "رضا جامی" فرهنگی، فعال رسانه ای و مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی "راه اترک"  اشاره کرد.

استان گلستان در این انتخابات دارای 2 نماینده خواهد شد.

انتهای پیام/