Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

انتصاب صفوی پایان کار سید مناف هاشمی است چرا که چالش های اساسی استان را فرا خواهد گرفت و همین الان زمزمه هایی بر مخالفت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان با این انتصاب و حواشی اخیری که در رامیان بوجود آمده، است .

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ انتصاب ابوالقاسم صفوی به عنوان فرماندار گرگان با واکنش های مختلفی از سوی نخبگان و گروههای سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب در مرکز استان رو به رو شده است .

اصولگرایان به تندروی سیاسی و زاویه فکری او با جریان اصیل انقلاب اسلامی و همسویی فراوان با فعالان فتنه 88 و اشرافی گری و عدم درک صحیح از متن زندگی مردم و اصلاح طلبان نیز او را به عدم کارآیی ، ضعف مدیریتی ، ندادن هزینه های اصلاح طلبی و ... متهم می کنند .

اوج واکنش ها و عمق مطالب مطرح شده نشان می دهد که انتصاب صفوی اگر انجام شود پایانی بر انتصاب سید مناف هاشمی خواهد بود چرا که چالش های اساسی استان را فرا خواهد گرفت و همین الان زمزمه هایی بر مخالفت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان با این انتصاب و حواشی اخیری که در رامیان بوجود آمده، شده است .

بنظر می رسد طبق آنچه که پیش بینی می شد روحانی چون در دور دوم نیازی به رای مردم ندارد و دوره ریاست جمهوری اش با همین هشت سال به پایان می رسد تندرو تر و غیر پاسخگو تر می شود و با مردم نیز تندتر حرف خواهد زد که همین اتفاق افتاد .

در عرصه استانی نیز بکارگیری مدیران ضعیف و افراطی در دستور کار قرار دارد و در استان گلستان نیز در جلسه ماه گذشته جبهه مشارکت و بقایای فتنه 88 مقرر شد تا حلقه اصلی تصمیم گیری برای مدیریت های اصلی استان با درازگیسو ، محمدرضا صالحی و هاشم مهیمنی باشد .

طبق نظرات این جلسه محمدرضا صالحی حتما باید در این دولت برای دو سال هم شده استاندار گلستان شود و باید طی یک برنامه ریزی حساب شده مناف هاشمی تا سال 98 بعد از اینکه بعد از یک دوره استانداری ضعیف وب رگزاری انتخابات پر چالش مجلس شورای اسلامی از گلستان می رود ، صالحی جایگزین او شود .

اصلاح طلبان تندرو خوب می دانند که با این وضعیت دولت روحانی و بجای ماندن وعده ها و مطالبات مردم و قلیان اعتراضات مردمی ، در سال 1400 مردم دیگر به سراب تدبیر و امید و حامیانش و هم حزبی هایش اعتماد نخواهند کرد لذا تصمیم دارند بار خود را ببندند

انتهای پیام/