Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

۵ اردیبهشت ۱۳۵۹، شش نفر بطور سوال برانگیزی وارد سفارت ایران در لندن می شوند و ۲۲ نفر را به گروگان می گیرند. بعد از بهره گیری سیاسی و رسانه ای دولت بریتانیا از این پروژه ؛ مارگارت تاچر، نخست وزیر وقت انگلیس، دستور می دهد تا نیروهای ویژه در عملیاتی با عنوان «پرنسس گیت» به سفارت ایران حمله کنند و...گروگان ها را آزاد کنند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از گلستان ما، چند ماه است که دوقطبی سال ۵۹ در دستور کار قرار گرفته است. براساس یک مدل اثبات شده از بازسازی وقایع پیرامونی قطعنامه ۵۹۸، که عینا راجع به قطعنامه ۲۲۳۱ در همان مواعد در بین سالهای ۹۲ الی ۹۴ بازسازی و تکرار شد- نیز حوادث و وقایع بسیار مرموز همان سالها در حال بازسازی و تکرار است.

در واقع ما وارد دوره زمانی ای شده ایم که به جهت عمق نفاق بعض جریانات سیاسی و سران آن ؛ همان تاریک‌ترین نقاط تاریخی سال ۵۹-۶۰ تداعی می شود.

۵ اردیبهشت ۱۳۵۹، شش نفر بطور سوال برانگیزی وارد سفارت ایران در لندن می شوند و ۲۲ نفر را به گروگان می گیرند. بعد از بهره گیری سیاسی و رسانه ای دولت بریتانیا از این پروژه ؛ مارگارت تاچر، نخست وزیر وقت انگلیس، دستور می دهد تا نیروهای ویژه در عملیاتی با عنوان «پرنسس گیت» به سفارت ایران حمله کنند و...گروگان ها را آزاد کنند.

Sefarat 1

این پروژه بلحاظ نوع عملیات و اهداف خاص دارای ویژگی هایی بوده که بازخوانی آن با توجه به اتفاقات جمعه شب در سفارت ایران در لندن اهمیت دوچندانی می یابد:

* ویژگی های عملیات رخنه به سفارت ایران در سال ۵۹

1- بریتانیا امنیتی ترین کشور جهان با بیشترین دوربین‌های عمومی در سطح شهرهای آن است.

2- شناسایی و انجام عملیات نمی توانسته خارج از کنترل سیستم امنیتی صورت پذیرد.

3- همکاری پلیس عام و خاص دیپلماتیک انگلیسی سفارت ایران با تروریست‌ها مشهود است.

4- این عملیات همانند عملیات های مشابه نیازمند حمایت اطلاعاتی و امنیتی و نیز پشتیبانی چندین تیم هماهنگ کننده بوده است

5- تردد در سفارتخانه‌ها برخلاف کنسولگری ها(تردد عمومی است) کاملا کنترل شده و تحت بررسی و نظارت قبلی است و افراد تحت تدبیر ویژه به ورودی آن مراجعه(از قبل مراجعه هماهنگ شده است) و داخل و سپس مجوز ورود به بخش خاص را می گیرند.

Sefarat 1

* اهداف متصور در عملیات رخنه به سفارت ایران در سال ۵۹

1- بریتانیا یکی از همپیمانان امریکا و حامی اصلی کشورهای عرب مرتجع منطقه است.

2- بریتانیا بعنوان هاپ رسانه ای اروپایی و جهانی منحصر به فردترین گزینه در میان کشورهای اروپایی برای اجرای این پروژه تبلیغاتی با پیام های مشخص است

3- دولت بریتانیا ابتدایی ترین پیام را به مقامات ایرانی(مسئله سفارت امریکا در تهران-۱۳آبان ۵۸ و تداوم آن) با این اقدام بسیار خصمانه مخابره نموده و نسبت به تداوم آن هشدار جدی داده است!

4- این استراتژی پر هزینه در این مقطع حساس تاریخی و آثار و تبعات جبران ناپذیر منطقه ای آن برای سلطه و نفوذ بریتانیای بسیار حیاتی است.

حالا افرادی منتسب به یاسرالحبیب از روحانیون فرقه شیعه انگلیسی(شیخ هتاک و سرشناس عراقی) و از نزدیکان سرکرده آن صادق شیرازی، که تحت حمایت نظام سیاسی و سرویس اطلاعاتی انگلیس است و در داخل همچون فرقه تنابنده تحت حمایت جریان لیبرال است. به بهانه بازداشت حسین شیرازی( فرزند سرکرده آن) به سفارت ایران در لندن رخنه نمودند و طی چند ساعت اقدام به خرابکاری و از طریق بالکن سفارت بصورت هماهنگی اقدام به تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی نمودند.

Sefarat 1

این پروژه براساس قرائن ذیل، که تداعی کننده پروژه پرنس گیت است. فراتر از اعتراض به یک بازداشت تحلیل می شود :

1- شکست پروژه بریتانیا در شورای امنیت سازمان ملل و وتو قطعنامه آنان از سوی روسیه علی رغم نشست های پیش از آن با هیات ایرانی و ادعا توافق بر سر حل بحران یمن!

2- شکست سفر وزیر خارجه فرانسه برای انتقال پیام آمریکا و اروپا راجع به مذاکرات منطقه ای و موشکی و...

3- بیانات بسیار مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در واکنش به مداخلات آمریکا و اروپا و طرح موضوع مذاکرات منطقه ای و بازتاب گسترده جهانی آن

4- سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به لندن شریک راهبردی آمریکا و انگلیس

5- وضعیت بغرنج جریان نفوذ وابسته به انگلیس در ایران که در فاصله زمانی کمی از سوزاندن برگ فرقه تنابنده مجبور به سوزندان برگ فرقه شیرازی شدند!کاری که آمریکایی ها پیش از این با مسعود بارزانی و سعد حریری نمودند.

Sefarat 1

اکنون که تروریست های وابسته به خود انگلیس توسط پلیس این کشور دستگیر و چهره ای قهرمان از خود ارائه می دهند؛ باید از آنان پرسید چرا آنان پروژه پرنس گیت در سال ۵۹ را با همان ویژگی های عملیاتی و اهداف در پروژه ولیعهد گیت در این مقطع تاریخی دو قطبی ۵۹ساز ،بازسازی نموده اند ؟

هیچ کارشناسی از امنیتی ترین کشور جهان (با بیش از ۶ میلیون دوربین مداربسته در بریتانیا-انگلیس، اسکاتلند، ایرلند شمالی، و ولز) و دارای اشرافیت و نفوذ کامل بر فرقه های خودساز بهانه اتفاقی بودن را نمی پذیرد بالاخص اینکه در همین چند ساعت حضور آنان در سفارت و با وجود حضور پليس، هيچ اقدامی صورت نگرفته است! و حتی تسهیل و تبلیغ هم صورت گرفته است.

انتهاي پيام/