Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

ارتش یمن در جدیدترین موفقیت میدانی خود توانست جلوی چند عملیات نیروهای ائتلاف سعودی در نجران و عسیر را بگیرد و چندین پایگاه را در مرز عربستان پاکسازی کند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند، جلوی عملیات نیروهای ائتلاف سعودی در نزدیکی شهر «نجران» (هم‌مرز با یمن) را بگیرند.

بر اساس گزارش شبکه «الجزیره»، ارتش یمن همچنین یک علمیات دیگر ائتلاف در نزدیکی شهر «عسیر» را ناکام گذاشت، عملیاتی که 12 ساعت طول کشید و با همراهی بالگردهای آپاچی انجام شد.

همزمان بخش اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» شاخه یمن، تصاویر و فیلم‌هایی از تسلط این نیروها بر تعدادی از پایگاه‌های سعودی در محور «نجران» و خسارت‌های وارده به ائتلاف منتشر کرد.

نیروهای انصارالله هفته گذشته از تسلط بر 20 پایگاه نظامی در نجران  خبر داده و اعلام کردند،‌ این موفقیت پس از عملیات هجومی طی 72 ساعت به دست آمده است.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، طی این عملیات‌ها بیش از 200 نفر از نیروهای ائتلاف متجاوز به یمن کشته و زخمی شده‌اند.

ائتلاف سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده و تا کنون بیش از 50 هزار نفر را کشته یا زخمی کرده است.

انتهای پیام/م