Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس‌جمهور روسیه با انتقاد از اقدام نظامی آمریکا در سوریه، این حمله را «تجاوز به حاکمیتی مستقل» خواند که پیشتاز مبارزه با تروریسم است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه روز شنبه در واکنش به حمله سه کشور غربی به سوریه، این اقدام را دارای تبعاتی ویرانگر برای روابط بین‌الملل توصیف کرد.

به نوشته خبرگزاری «اینترفکس»، در بیانیه پوتین آمده است: «تشدید تنش در سوریه آثار ویرانگری بر کل روابط بین‌الملل دارد... اقدامات آمریکا باعث وخامت بیشتر اوضاع انسانی در سوریه می‌شود.»

وی با بیان اینکه مسکو برگزاری نشست فوق‌العاده شورای امنیت سازمان ملل متحد را خواستار است، گفت: «مله به سوریه، اقدامی تجاوزکارانه علیه حاکمیتی مستقل است که پیشتاز مبارزه با تروریسم بوده است.»

آمریکا، فرانسه و انگلستان بامداد امروز به بهانه پاسخ به حادثه ادعایی در شهر «دوما»، نقاطی در سوریه را هدف حمله قرار دادند. وزارت دفاع روسیه از هفته‌ها پیش گفته بود که تروریست‌ها و حامیان آن‌ها در تدارک انجام یک حمله شیمیایی یا صحنه‌سازی برای فراهم کردن شرایط اقدام نظامی در سوریه هستند.

انتهای پیام/