Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده شهرستان های آزادشهر و رامیان گفت: مواضع رئیس قوه قضاییه در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی قاطعانه است و با توجه به جدیدت حجت الاسلام رئیسی، بزودی شاهد تحولی بزرگ در این زمینه خواهیم بود.

به گزارش تیتر آزاد، علیرضا ابراهیمی در گفتگویی اظهار داشت: یکی از معظلات موجود در کشور فساد اقتصادی است که نیازمند برخورد جدی و قاطعانه است.

وی افزود: مواضع رئیس قوه قضاییه در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی قاطعانه می باشد و حجت الاسلام رئیسی درصدد است تا مبارزه با این معضل را ابتدا از بدنه قوه قضاییه شروع کند و مسلما این اقدام وی علاوه بر اعتماد سازی نسبت به قوه قضاییه، راه را برای برخورد جدی تر با مفاسد اقتصادی دیگر نیز تسهیل می کند.

نماینده شهرستان های آزادشهر و رامیان تصریح کرد: همانطور که می دانید حجت الاسلام رئیسی شایعه وجود 63 حساب در قوه قضاییه را رد کرد؛ تصمیم بر کاهش حساب ها به 5 حساب باعث کنترل و شفاف سازی بهتر می شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مفاسد اقتصادی در کشور باعث ناامیدی مردم نسبت به برخورد جدی با عاملین شده است؛ لذا جدیت بر پایی دادگاه های مفاسد اقتصادی که رئیس قوه قضاییه در پیش گرفته است، یاس و ناامیدی را از بین مردم کاهش می دهد.

ابراهیمی با حمایت از قانون ارائه لیست اموال مسئولین، گفت: پیگیری و قاطعیت قوه قضاییه در ارائه لیست اموال مسئولین بدوا باعث جلوگیری از بروز فساد اقتصادی و همچنین دلگرمی مردم و اعتماد آنها به مسئولان نظام خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: در اين روزها هم در مجلس طرح اعاده اموال نامشروع و اجراي اصل چهل ونهم قانون اساسي در حال بحث و بررسي و تصويب است انشالله با تصويب اين قانون و همت قوه قضاييه به سمت شفاف سازي حركت كنيم.

انتهای پیام/