Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

جمعه این هفته امام جمعه آزادشهر در بابلسر معارفه خواهد شد و برگزاری نماز جمعه این هفته شهرستان آزادشهر به امامت امام جمعه موقت خواهد بود.

به گزارش تیترآزاد، محمد اسماعیل قلی امام جمعه آزادشهر جمعه این هفته در بابلسر معارفه می شود و نماز جمعه آنجا به امامت وی برگزار خواهد شد.

قلی پور در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما اظهار کرد: به دلیل کهولت سن والدینم و نگهداری از آنها در این مدت بین شهرهای آزادشهر و جویبار در رفت و آمد بودم و الان که جایگاه امام جمعه در بابلسر خالی شده است و مرا به عنوان امام جمعه آنجا معرفی کرده اند این مشکل من حل خواهد شد.

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: تا انتصاب امام جمعه بعدی آزادشهر وظیفه آن بر عهده من خواهد بود و این هفته نماز جمعه آزادشهر با امامت امام جمعه موقت حجت الاسلام والمسلمین رمضان کوهساریان برگزار خواهد شد.

حاکم شهر آزادشهر افزود: مردم آزادشهر مردمان بسیار متدین و ولایتمداری هستند و اگر مشکلات نداشتم حتما در این شهر می ماندم.

انتهای پیام/