Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید یازرلو نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آزادشهر گفت: چرا ۱۳ آبان اهمیت دارد، زیرا  روز فرو ریختن هیمنه سلطه آمریکایی و استکبار جهانی در ایران و سراسر دنیا است. چون ۱۳ آبان نماد مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار و غارتگر است.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید یازرلو نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص ۱۳ آبان گفت: در ۱۳ آبان سه حادثه تاریخی و مهم رخ داده است که نشان‌دهنده قداست و اهمیت این روز و به قول مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) بیانگر چالش عمیق و مستمر ملت ایران با آمریکای جهانخوار است.


وی افزود: اولین حادثه مربوط به ۱۳ آبان ۱۳۴۳ است که برای مخفی نگه داشتن و خاموش کردن ندای حق‌طلبی حضرت امام (ره) شاه ملعون با دستور مستشاران و دیپلمات‌های آمریکایی مستقر در همین لانه جاسوسی، فرمان تبعید حضرت امام را به ترکیه صادر کرد.


حجت الاسلام یازرلو در ادامه بیان کرد: ۱۵ سال بعد در همین روز و در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ جهان شاهد خفت و خواری آمریکایی‌ها بود. حادثه دیگری که در 13 آبان 57 رخ داد شهادت دانش‌آموزان مؤمن و انقلابی بود که رژیم از اتحاد آنها با دانشجویان دانشگاه تهران به وحشت افتاد و دستور شلیک تیر به آنها را صادر و تعداد زیادی از دانش‌آموزان نوجوان ما به خاک و خون غلتیدند و خون پاکشان در همان سال پیروزی انقلاب را تضمین کرد.


نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آزادشهر تصریح کرد: حضرت امام (ره) در جایی فرمودند این پیروزی (۱۳ آبان ۵۸) از پیروزی اول (۲۲ بهمن ۵۷) بزرگ‌تر بود. چرایی سخن امام را امروز متوجه می شویم، زیرا اگر آمریکایی‌ها در این لانه جاسوسی باقی می‌ماندند بدون تردید انقلاب ما عمر ۴۱ ساله نمی‌کرد و در همان اول دهه انقلاب کار انقلاب تمام بود.


وی گفت: چرا ۱۳ آبان اهمیت دارد، زیرا ۱۳ آبان روز فرو ریختن هیمنه سلطه آمریکایی و استکبار جهانی در ایران و سراسر دنیا است. چون ۱۳ آبان نماد مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار و غارتگر است. ۱۳ آبان روزی است که هیمنه پوشالی آمریکا در ایران شکسته شد و با اشغال این لانه جاسوسی و بیرون راندن بقایای آمریکایی‌های زورگو و حیله‌گر کشورمان از لوث وجود آنها پاکسازی شد.


حجت الاسلام یازرلو تاکید کرد: اگر در ۱۳ آبان سال ۵۸ بساط لانه جاسوسی آمریکا جمع نمی‌شد، قطعاً انقلاب ما به ۴۱ سالگی خود نمی‌رسید و آمریکا این شیطان بزرگ می‌توانست با هدایت مستقیم عناصر داخلی و حمایت مستقیم از لیبرال‌ها و تکنوکرات‌های غرب‌گرا در همان دهه اول، انقلاب اسلامی را با شکست مواجه کند. این موضوع قابل توجه و تأمل است برای آنها که امروز به دنبال مذاکره و ارتباط با آمریکا هستند.


نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آزادشهر خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت ۴۱ سال از آغاز این حرکت ضداستکباری به فرمایش مقام معظم رهبری، ما شاهدیم که افول آمریکا به واقعیت مورد اجماع صاحبنظران معتبر جهان تبدیل شده است. بدون تردید اگر ۱۳ آبان سال ۵۸ انجام نمی‌شد، امروز چنین اتفاقی در جهان در رابطه با استکبارستیزی و مبارزات آزادیخواهان جهان علیه آمریکا انجام نمی‌شد.


این عالم شیعه اظهار کرد: تاریخ ۴۱ ساله انقلاب اسلامی گویای شکست‌های پی در پی آمریکا در منطقه است و به یاری خداوند متعال ایستادگی و مقاومت مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی، این آخرین حربه دشمن یعنی جنگ اقتصادی که همراه با عملیات گسترده رسانه‌ای آمریکایی‌ها است به شکست خواهد انجامید. همان‌طور که این روزها شاهد ظهور و بروز نشانه‌های اسقاط شدن ابزار تحریمی آمریکا علیه ایران و اقرار صاحبنظران غربی به افول قدرت پوشالی آمریکا هستیم.


وی افزود: در مورد افول قدرت آمریکا در جهان ، نشریه آمریکایی فارین‌پالیسی می‌گوید بعد از آخرین ارزیابی پنتاگون از توان نظامی ایران، سران نظامی آمریکا علاقه‌ای به درگیری با ایران ندارند. (این یعنی ترس از حزب‌الله و قدرت دفاعی ایران اسلامی.) یک سایت خبری دیگر به نام میدل‌ایست مانیتور می‌گوید نیروی دریایی سپاه با اتکا به تاکتیک‌های نامتقارن خود بارها آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها را در خلیج‌فارس تحقیر کرده است.


حجت الاسلام یازرلو گفت: حضرت آقا در بیانیه گام دوم بیان داشتند؛ اکنون با گذشت چهل جشن سالانه انقلاب و چهل دهه فجر، یکی از آن دو کانون دشمنی نابود شده و دیگری با مشکلاتی که خبر ازنزدیکی احتضار میدهند، دست‌وپنجه نرم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آزادشهر تصریح کرد: مقدمات احتضار و خواری آمریکا از روزی شروع شد که دستان افسران آمریکایی در خلیج‌فارس به نشانه تسلیم بالا رفت. این خواری با زدن پهپاد گلوبال هاوک، عزای عین الاسد و ارسال ۵ نفت‌کش غول‌پیکر ایرانی به ونزوئلا در اوج تهدیدات، به مرحله تثبیت خود رسید.


وی اعلام کرد: نوید نابودی آمریکا را، مقام معظم رهبری طی سال‌های اخیر بارها متذکر گردیده‌اند: «عوامل افول آمریکا مربوط به امروز و دیروز نیست که حالا یکی بخواهد بیاید علاجش کند؛ مربوط به طول تاریخ [است]. عامل این وضعیتی که آمریکایی‌ها دچارش شدند، عامل بلندمدت است؛ این‌ها در طول تاریخ وضعیتی را به وجود آوردند که نتیجه‌اش همین است و به این آسانی‌ها علاج‌شدنی نیست. این سنّت الهی است، این‌ها محکوم‌اند به اینکه ساقط بشوند، محکوم‌اند به اینکه افول کنند، زایل بشوند از صحنه قدرت جهانی». بیانات در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان(۱۲/۰۸/۱۳۹۷)


حجت الاسلام یازرلو در پایان سخنانش گفت: تجربه شکست‌های پی در پی آمریکا بر اساس اظهارات و شواهد، در طول ۴۱ سال پس از انقلاب و پیروزی‌هایی که جبهه مقاومت اسلامی به دست ‌آورده، گویای این حقیقت است که راهبرد مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه تنها راه غلبه بر دشمنان قسم خورده است.

 انتهای پیام/