Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 نشست خبری بزرگداشت ۱۳ آبان با حضور فرماندار،رئیس آموزش و پرورش و فرمانده سپاه ناحیه آزادشهر برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، نشست خبری بزرگداشت ۱۳ آبان با حضور فرماندار،رئیس آموزش و پرورش و فرمانده سپاه ناحیه آزادشهر برگزار شد.

سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر در ابتدای سخنان خود اعلام کرد: به دلیل شیوع کرونا و وضعیت قرمز شهرستان، و طبق اعلام سازمان تبلیغات، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان، امسال برگزار نخواهد شد.

وی در خصوص وضعیت کرونایی شهرستان ازادشهر بیان داشت:  آزادشهر مدت زیادی در وضعیت سفید کرونایی بود، اما برگزاری مراسمات عروسی باعث شد وضعیت این شهر قرمز شود. اکنون ۳۸ بستر کرونایی داریم و اگر تجمعات ادامه داشته باشد وضعیت خرابتر خواهد شد.

حسینی گفت: به ما میگویند جلوی تجمعات را بگیرید، من میپرسم چرا مردم از خود و خانواده خود در برابر کرونا مراقبت نکنند تا ما بخواهیم برای آنها تصمیم بگیریم.

فرماندار آزادشهر تصریح کرد: مردم در مراسمات شرکت نکنند و حتی از نشستهای خانوادگی هم خودداری کنند. افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند، در صورت ابتلا به کرونا حتما به بیمارستان مراجعه کنند، زیرا نگه داشتن آنها در خانه خطرناک است.

قربانعلی بذرافشان رئیس آموزش و پرورش آزادشهر نیز در این نشست اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا، حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست.هیچ مدیری حق ندارد دانش آموز را برای حضور در مدارس اجبار کند، حتی برای امتحان هم نباید آنها را مجبور به حضور کنند.

سید روح ا... ابطحی فرمانده سپاه ناحیه آزادشهر در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر ادامه دار بودن کمکهای بسیج در مقابله با کرونا گفت: طبق توافق نامه‌ای که بسیج با علوم پزشکی گلستان دارد، ما آمادگی داریم در هر قسمتی که علوم پزشکی اعلام کند، برای کمک وارد میدان شویم. از ساخت ماسک و گند زدایی، زد عفونی سطوح تا ...

وی افزود: تا الان ناحیه بسیج آزادشهر بیش از ۱۰۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده است.

انتهای پیام/