Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سخنان چندی از مسئولین و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در شهرستان آزادشهر

 

 به گزارش تیتر آزاد، سیف الله سهرابی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ظهر امروز در سخنان پیش از نماز حمعه روز قدس در مصلی آزادشهر اظهار داشت : یکی از مهمترین یادگاران امام خمینی ‍ره روز قدس است.

وی افزود :اسرائیلی ها با همه فشارهایی که به واسطه انگلیس بر مردم فلسطین می آوردند تنها ۲/۵ درصد از خاک فلسطین را خریداری کرده اند و مابقی اراضی را با زور اسلحه و خونریزی و کشتار مردم مظلوم فلسطین غصب کرده اند و اینکه بیان می کنند فلسطینیها زمینهایشان را فروخته اند دروغی بزرگ است.

سهرابی در ادامه گفت: حق فلسطینیهاست که سرزمین خود را پس بگیرند و مسلمین جهان نباید آنها را تنها بگذارند.

مدیر کل اوقاف گلستان با بیان حدیث پیامبر ادامه دادند: پیامبر اکرم فرمودند: هر کس ندای مظلومی را بشنود و به حمایت از او برنخیزد مسلمان نیست پس این وظیفه اسلامی جهان اسلام است که به حمایت از مردم مظلوم فلسطین بپاخیزند.

وی در آخر سخنانش گفت: انشا الله امام عصر ظهور خواهد کرد و پرچم انقلاب اسلامی و عدالت خواهی را از مقام معظم رهبری تحویل می گیرد.

فرماندار آزادشهر: روز قدس روز صف بندی حق علیه باطل است

downloadبه گزارش تیتر آزاد، فرماندار آزادشهر حبیب ا... شفاهی در رابطه روز قدس اظهار کرد: روز قدس فقط به حماس و مردم مظلوم فلسطین اختصاص ندارد بلکه روز جهان اسلام و روز استکبار ستیزی است.

شفاهی افزود: روز قدس روز صف بندی حق در مقابل باطل است. روز قدس روز وحدت مسلمین برای نابودی استکبار است.

وی در آخر گفت: بنده به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان از حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز قدس از باب حدیث من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق نهایت قدر دانی را دارم.

 

 

 

امام جمعه آزادشهر: حضور مردم در این هوای گرم با زبان روزه بیانگر بصیرت و معرفت مردم شریف ما بود 

 

حجت اسلام قلی پور امام جمعه آزادشهر در روز قدس اظهار کرد: حضور مردم در این هوای گرم با زبان روزه بیانگر بصیرت و معرفت مردم شریف ما بود که به خوبی آگاهی به وظیفه خود دارند و عملی می کنند که نشان از غیرت دینی آنهاست.

 

 

images

 

 

 

 

 

وی افزود: این حضور پیام بزرگش اعلام برائت از ظالمین و مستکبرین جهان و حمایت از مضلومین و مستضعفین عالم می باشد.این حماسه بزرگ که پاسخی به ندای امام و رهبری بود دشمنان اسلام ناب را،مثل همیشه مات و مبهوت کرد و دل امام زمان را شاد نمود.

 

 

 

 

 

 

فرمانده انتظامی آزادشهر:در روز قدس ایست بازرسی در ورودی و خروجی شهرستان گذاشته و تمهیدات لازم امنیتی با هماهنگی دستگاه قضا انجام شدdownload 1

 

 

محمد رضا اصلانی اظهار کرد: طبق روال هرسال در روز قدس با حساسیت بیشتر در بحث امنیت مراسم در ورودی و خروجی شهرستان ایست بازرسی گذاشته و تمهیدات لازم امنیتی با هماهنگی دستگاه قضا انجام شد.

وی افزود: با تقدیر و تشکر از مردم آزادشهر، نوده خاندوز و نگین شهر که با معرفت و بصیرت در این راهپیمایی شرکت کردند و با نظمی مثال زدنی برائت خود را از استکبار و غاصبین نشان دادند.

 

 

فرمانده سپاه آزادشهر:حضور پرشور مردم مصداق جهاد کبیر بود

محمود علیخانی اظهار کرد: حضور پرشور و با بصیرت مردم مصداق جهاد کبیر در عرصه های استکبار ستیزی و مخصوصا نماد مبارزه اسلام با کفر جهانی که رجیم 1221اشغالگر قدس می باشد است.

وی افزود: مردم با حضور اعتقادی و با یک نگاه ایدولوژیک حمایت خود را از مردم مظلوم و برائت خود را از ظالم اعلام کردند.