Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت : عامل اصلی کلاهبرداری میلیاردی آزادشهر به خارج از کشور فرار کرده ولی اینقدر قدرت قانونی وجود دارد تا او را به کشور برگرداند .

به گزارش تیتر آزاد ؛ سرهنگ علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری میلیاردی در آزادشهر گفت : واقعیتی که وجود دارد اینست که افرادی که در این شرکت کار می کردند از لحاظ وجهه در آزادشهر مورد قبول مردم بودند .

جاویدان افزود: مطمئنا نفر اصلی و افرادی که در این شرکت کار می کردند به غیر قانونی بودن کارشان مطلع بودند  و اینکه نفر اصلی از کشور خارج شده و از مردم و خود این افراد مبالغ زیادی را کلاهبرداری کرده است .

وی با باشاره به اینکه نوع فعالیت محل اشکال بوده تصریح کرد: اینکه می گویند چرا زودتر در این موضوع ورود نشد به دلیل اینست که تا آن زمان کسی شکایتی نکرد و اعتراضی به این موضوع نشد تا دستگاه غذایی ورود کند .

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: ما به لحاظ قضایی آلارم را داده بودیم که چنین کاری دارد صورت می گیرد و حتی چند وقت قبل فعالیتش را محدود کردند ولی مقام قضایی تا زمانی که اعتراض و شکایتی نشد ورود نکرد.

سرهنگ جاویدان اظهار داشت: عامل اصلی این کلاهبرداری به خارج از کشور فرار کرده ولی اینقدر قدرت قانونی وجود دارد تا او را به کشور برگرداند .

وی تاکید کرد: دستگاه قضا هم این قضیه را دنبال می کند و متهمان تحت تعقیب هستند و در همین راستا بخشی از اموال آنها شناسایی و ضبط شد تا به مالباختگان مسترد شود هر چند نسبت به اصل پول خیلی کم است .

این مقام انتظامی در خصوص ورود دیرهنگام به این موضوع بیان کرد: مدعی العموم باید تشخیص بدهد که ورود به این موضوع داشته باشد و احساس کند که حقی ضایع شده است تا ورود داشته باشد.

انتهای پیام /