Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

دولت در بخشنامه‌ی مورخ 29/1/1397،  دستگاههای دولتی، قوای سه‌گانه و نهادهای عمومی غیردولتی را موظف کرد که ظرف یک هفته هرگونه فعالیت و ارایه خدمات خود را از طریق پیام‌ رسان‌های اجتماعی داخلی انجام دهند.

 به گزارش تیتر آزاد، با گذشت بیش از یک هفته از پایان ضرب العجل دولت به دستگاه های دولتی ، قوای سه‌گانه و نهادهای عمومی غیردولتی برای خروج از تلگرام و ارائه خدمات در پیام رسان های داخلی، مشاهده می شود که بسیاری از ادارات هنوز در تلگرام مشغول به فعالیت می باشند!

در بین این ادارات، فرمانداری آزادشهر نیز دیده می شود.

Screenshot ۲۰۱۸۰۵۰۴ ۰۸۲۷۴۲

سوال؛ آیا مصوبات دولت برای ادارات تابعه الزام قانونی ندارد!

آیا ادارات تابع دولت، برای مصوبات دولت ارزشی قائل نیستند و خود مختار شده اند؟!

همان گونه که می دانید، یک مجموعه زمانی موفق می شود که تمام اعضای آن بصورت هماهنگ و طبق برنامه ای مدون فعالیت داشته باشند.

این بی توجهی ادارات پایین دستی به مصوبات، نشان از عدم نظارت و نفوذ دولت به مدیران و ادارات تابعه دارد و این از هم گسختگی باعث می شود برنامه های تدوین شده بدرستی اجرا نشود و کشور دچار خسران و زیان گردد.

امیدواریم که دولتمردان جمهوری اسلامی هر چه سریعتر این عدم هماهنگی بین ادارات پایین دستی با کابینه را اصلاح کرده و با تشکیل مجموعه ای واحد، برنامه های مدون شده را به سمت اجرایی موفق پیش ببرند.

Screenshot ۲۰۱۸۰۵۰۴ ۰۸۲۷۳۵

انتهای پیام/