Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده انتظامی آزادشهر خبر داد: امروز صبح، فردی که با جعل عنوان از مردم شرق استان گلستان اخاذی و کلاهبرداری می کرد، توسط مامورین نیروی انتظامی آزادشهر دستگیر شد.

 به گزارش تیتر آزاد، سرهنگ محمد رضا اصلانی فرمانده انتظامی آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: صبح امروز، فردی که با جعل عنوان از مردم شرق استان گلستان اخاذی و کلاهبرداری می کرد، توسط نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر دستگیر شد.

وی ادامه داد: این فرد با جعل عنوان، در قالب مامور ادارات به خصوص مامور نیروی انتظامی به کلاهبرداری در شرق استان گلستان مشغول بود که با رصد اطلاعاتی نیروی انتظامی دستگیر شد.

اصلانی افزود: این فرد ساکن شهرستان آزادشهر است و با بازرسی ای که از منزل وی به عمل آمد ، تجهیزات مخابراتی و دفاع شخصی پلیس کشف و ضبط گردید. پرونده در خصوص متهم تشکیل و به قوه قضاییه ارجاع شد.

فرمانده انتظامی در پایان از مردم درخواست کرد: از مردم شریف آزادشهر درخواست داریم، در مواجهه با افرادی که خود را مامور ادارات یا انتظامی معرفی می کنند، با درخواست کارت شناسایی ، هویت آنها را احراز کنید تا مورد سو استفاده افراد سودجو قرار نگیرید.

انتهای پیام/