Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر از برگزاری دومین همایش علمداران بصیرت و شهادت، گرامیداشت شهدای روحانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگویی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم ولایت مدار استان و شهرستان آزادشهر برای شرکت در این مراسم و تکریم و تعظیم یاد و خاطره شهدا به عنوان اسوه های بصیرت، با اعلام این خبر گفت: این همایش مردمی، با محوریت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای روحانی شهرستان آزادشهر و سخنرانی آیت الله عبدالجواد ابراهیمی فر، از اساتید دانشگاه و موسسه حضرت امام خمینی (ره) مرکز قم، روز یکشنبه 17 تیرماه 97 ، همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع این شهرستان برگزار می شود.

رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی آزادشهر اظهار داشت: یکی از محورهای این همایش، بیان نقش روحانیت انقلابی، بصیر، دشمن شناس و آگاه در احیای ارزشهای دینی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

دبیر ستاد شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی در ادامه اظهار کرد: اعتقاد به شهادت و باور به عظمت شهیدان نشان از عمق معنوی و شخصیت و هویت دینی است و همواره تحول آفرین است.

حجت دیلمی با اشاره به نقش روحانیون در هدایت و صلابت جامعه دینی گفت: خیل عظیم شهدای روحانی نشان دهنده نقش محوری روحانیت در دفاع از ارزشهای اسلامی است و باید به درستی و به حق گفت که روحانیون همواره علمداران عرصه شهادت هستند.

دیلمی تصریح کرد: روحانیت مکتبی و انقلابی هیچگاه از مسیر حق دور نشده و همه وجود خود را برای طی این طریق نثار می‌کند.

حجت‌الاسلام دیلمی خاطرنشان کرد: روحانیت در واقع میراث دار انبیا و معصومین(ع) هستند و در این راه نیز از هیچ جهاد و کوشش و بذل جانی دریغ نکرده اند و امروز دشمن می کوشد که با استفاده از حربه ی جنگ نرم، بین مردم و روحانیت فاصله ایجاد کند.

دبیر ستاد شئون مذهبی آزادشهر خاطرنشان کرد: رسالت روحانیت،رسالتی الهی است که برای به ثمر رساندن این رسالت ها بذل جان و مال و جهاد اکبر و اصغر در کنار هم لازم است.

حجت الاسلام دیلمی در پایان گفت: فقاهت، دینداری و عبودیت، ولایتمداری، بسط فرهنگ ایثار و شهادت، روحیه استکبار ستیزی وحضور در لحظه ها و دشمن شناسی را رمز ثبات انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد : روحانیت انقلابی همواره در راستای تحقق این گفتمان، تلاش های فراونی کرده است که در تاریخ انقلاب اسلامی و اسلام ناب همواره همچون مشعلی فروزان می درخشد، سلام و رحمت خدا به ارواح علما، صلحا و همه شهدا ، بویژه شهدای روحانی و طلبه ای که با نثار خون خود برای احیای ارزشهای دینی تلاش کردند.

 

 یادواره شهدای روحانی

انتهای پیام/