Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس اداره آبفا شهرستان آزادشهر گفت: پروژه ملي آبرساني شهرستان آزادشهر با احداث مخزن ٥٠٠٠ مترمكعبي به پايان رسيد.

به گزارش تیتر آزاد ، یحیی طالبی دامغانی رئیس اداره آبفا آزادشهر در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما اظهار کرد: پروژه ملي آبرساني شهرستان آزادشهر با احداث مخزن ٥٠٠٠ مترمكعبي به پايان رسيد.

وی ادامه داد: هم اکنون ذخیره سازی آب در مخزن به وسیله یک چاه در حال انجام است. انشا ا... امروز نیز یک چاه دیگر وارد مدار خواهد شد.

طالبی خاطرنشان کرد: از آنجا که آب منطقه ای برای تامین آب شرب مسکن مهر ازدارتپه بستر لازم را نداشت و این پروژه هنوز به پایان نرسسیده بود، ما یک چاه را در اختیار آنها قرار داده بودیم و با اجرایی شدن پروژه این چاه باید به مدار برگردد.

رئیس اداره آب و فاضلاب آزادشهر افزود: البته آب منطقه ای هنوز برای تامین آب مسکن مهر ازدارتپه چاهی حفر نکرده است و تا زمان حفر چاه مقداری از آب این چاه برای مصرف مسکن مهر استفاده خواهد شد.


وی در رابطه با بودجه هزینه شده در خصوص این پروژه گفت: براي اين پروژه ١٤ ميليارد تومان از محل اعتبارات ملي هزينه شده است.

طالبی در پایان بیان کرد: با پر شدن این مخزن و اضافه شدن آن به مدار آب رسانی ، مشکل آب در مناطق سنچول محله، خیابان گلزار و خیابان مدرس حل خواهد شد.

انتهای پیام/