Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

جلسه هماهنگی همایش بزرگ طبیعت گردی آزادشهر امروز صبح در دفتر رئیس اداره ورزش آزادشهر برگزار شد.

 به گزارش تیتر آزاد، جلسه هماهنگی همایش بزرگ طبیعت گردی آزادشهر امروز صبح در دفتر رئیس اداره ورزش آزادشهر با حضور معاون فرماندار و مسئولین مربوطه برگزار شد.

حسین لاری کمان معاون فرماندار آزادشهر در آخر جلسه در خصوص چگونگی برگزاری این همایش اظهار کرد: همایش طبیعت گردی در روز جمعه  ۵ تیرناه ۹۷ از کمپ هلال احمر واقع در جاده آزادشهر به شاهرود به سمت روستای خوشیلاق برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برای مردم علاقه مند به شرکت در این مراسم چند دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است که ساعت ۷ الی ۷:۳۰ صبح از جلوی مسجد جامع آزادشهر به سمت کمپ هلال احمر حرکت می کنند.

لاری کمان خاطرنشان کرد: در طول مسیر پیداه روی برنامه های هنری و تفریحی متنوع ای برگزار خواهد شد و در انتهای مسیر جنگ یک ساعته ای با حضور هنرمند خوب استان گلستان (قارنلی) در نظر گرفته شده است.

معاون فرماندار آزادشهر افزود: صبحانه، آجیل و نهار برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است و پیش بینی ما از شرکت افراد در این همایش ۱۰۰۰ الی ۲۰۰۰ نفر است.

وی از شرکت کنندگان درخواست کرد: از شرکت کنندگان عزیز تقاضا داریم، آب معدنی و خوراکی همراه داشته باشند و همچنین افرادی که اتومبیل شخصی دارند، با وسیله شخصی به این همایش بیایند.

لاری کمان در پایان گفت: ۷۶ هدیه برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است و احتمال دارد که تعداد آن افزایش یابد. هدیه نفیس این همایش کمک هزینه سفر کربلا می باشد.

1

2

4

5

انتهای پیام/