Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امور جوانان ستاد نماز جمعه آزادشهر طی بیانیه ای که در نماز جمعه آزادشهر آن را قرائت شد، مسئولین کشور و شهرستان را به انقلابی گری دعوت کردند و گفتند: جوانان انقلابی شهرستان آزادشهر اجازه نخواهیم داد مدیریت شهرستان در دست افراد ناکارآزموده و سیاست زده اداره شود و با اهداف ناصواب تیشه به ریشه مسئولین پرتلاش زده شود.

به گزارش تیتر آزاد، علی رضا کوهستانی معاون امور جوانان ستاد نماز جمعه آزادشهر بیانیه ای را در نماز جمعه این هفته قرائت کرد که متن ان به شرح زیر است.

بسمه تعالی
با پیروزی انقلاب اسلامی و قطع ید استعمارگران از این مملکت و با پیشرفتهای روز افزون این نظام مقدس، اعم از پیشرفتهای علمی، عمرانی و نظامی و حرکت کشور به سوی خودکفایی همه جانبه، ایران اسلامی به الگویی برای مقابله با استعمار تبدیل و این موضوع باعث به خطر افتادن منافع استعمارگران شد از این رو آنها برای نابودی این الگوی استقلال طلبی، هزینه ها و برنامه ریزیهای بسیار کردند، ولی نتیجه همه این کارزارها، وعده الهی، حزب الله هم الغالبون شد.

حال که انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی خود رسیده و تمام نقشه های پیشین دشمنان، با بصیرت مردم ایران خنثی شده است، دشمنان تمام توان خود را به میدان آورده تا از برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب جلوگیری کنند و برای این منظور به انواع تحریم ها، تطمیع ها، تهدیدات، هجمه های فرهنگی و استفاده از همه ی مزدوران خود دست زده اند.

بر همگان آشکار است که محور تمام برنامه های دشمنان فشارهای اقتصادی و تحریف و تضعیف اعتقادات مردم می باشد تا اراده ملت ما را سست کنند.

توطئه ای که سال هاست رهبر حکیم انقلاب از آن پرده برداشت و راه برون رفت از این توطئه و پیروزی در این مسیر را اقتصاد مقاومتی با نگاه به داخل و ظرفیت های درونی همراه با حرکت انقلابی از سوی مردم و مسئولین معرفی نمودند.

راهبردی که انتظار می رفت و می رود که خط مشی مدیران نظام قرار بگیرد تا بتوانیم با سربلندی از این چالش عبور کنیم. این مسیر مسئولینی می طلبد که برخوردار از تفکر انقلابی بوده و به آرمان های انقلاب ایمان داشته باشد و به دنبال منافع ناسیونالیستی نباشند.

مدیران باید باورعمیق داشته باشند که کلید همه مشکلات معطوف به درون و در دست جوانان با نشاط این مرز و بوم می باشد.

امروز لازم است که مسئولین، در هر سطح، با روحیه انقلابی عمل کرده و در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم مجدانه بکوشند و با هر گونه کوتاهی و تخلفی برخورد قاطع داشته باشند.

همه مسئولین در سطوح کشوری و شهرستانی این را بدانند که خط قرمز مردم و جوانان انقلابی در این مقطع زمانی، سیاسی کاری ، سیاست زدگی و انفعال خواهد بود و هیچ اقدامی از مدیران و کارگزارن ونمایندگان از نگاه تیز بین مردم، دانشجویان و دانشگاهیان و جوانان این کشور و این شهر به دور نخواهد ماند و موضع روشن و صریح خود را آتش به اختیار در مقابل بیان خواهند کرد.

لذا ما جوانان انقلابی شهرستان آزادشهر اجازه نخواهیم داد مدیریت شهرستان در دست افراد ناکارآزموده و سیاست زده اداره شود و با اهداف ناصواب تیشه به ریشه مسئولین پرتلاش زده شود.

در پایان با روحیه و نشاط و بدون هیچ چشمداشتی در خدمت مسئولین خدوم و دلسوز انقلاب جهت بهبود شرایط شهرستان خواهیم بود.

والسلام.