Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

اولین همایش سواد فضای مجازی ( بایدها و نبایدها )، به همت سازمان سراج در شهرستان آزادشهر و هیئت جوانان عاشورایی و پیروان عترت خواهران رزمندگان اسلام شهرستان آزادشهر برگزار می شود.

به گزارش تیتر آزاد، محسن شاکری مسئول سازمان سراج شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای تقویت سواد رسانه و فضای مجازی ، اولین همایش عمومی سواد فضای مجازی با محوریت بایدها و نبایدها در حسینیه شهدای گمنام شهرستان آزادشهر وافع در پارک شهر آزدشهر و در جوار شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: زمان برگزاری این همایش، فردا پنج شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ از ساعت ۱۸ الی ۲۰ می باشد.

شاکری خاطرنشان کرد: این دوره با حضور یکی از بهترین کارشناسان سواد فضای مجازی استان گلستان، آقای علی حجتی برگزار و به شرکت کنندگان در این همایش گواهی شرکت در دوره تقدیم خواهد شد.

مسئول سازمان سراج شهرستان آزادشهر در پایان گفت: اطلاع رسانی این همایش از ابتدای هفته در شبکه های مجازی انجام شده است و دوستانی که علاقه به شرکت در این همایش دارند می توانند با شماره 0911۲۷۹۲۱۷۴ تماس بگیرند.

IMG 20180905 205359 214

انتهای پیام/