Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مراسم یادواره شهدای مسجد جامع آزادشهر، با حضور پرشور مردم و سخنرانی فرمانده سپاه نینوا در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا در این مراسم، اظهار کرد: شهدای ما همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و جان خود را برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی، ادای دین، تمامیت ارضی ایران اسلامی، حفظ آبروی ملت ایران و ولایت فقیه فدا کردند.

وی افزود: شهدا به هیچ وجه بدهکار ما نیستند، بلکه این ما هستیم که بدهکار آنهاییم. صلابت امروز کشور ما در دنیا و در منطقه بخاطر فداکاری شهدای می باشد.

سردار معروفی در ادامه بیان داشت: با هر دیدی که نگاه کنیم، چه از دید مادی و ملی و چه از دید اعتقادی ، شهدای ما مقدس هستند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: اگر با این نگاه به شهدا بنگریم که آنها برای بقای دین، برای کرامت انسانها، برای آبروی ملت ایران، برای حفظ انقلاب اسلامی و برای تبعیت از فرمان ولی فقیه جان دادند، چون هدف مقدسی داشتند، پس مقدس هستند.

سخنران یادواره شهدای مسجد جامع آزادشهر ادامه داد: اگر به تاریخ ۲۰۰ سال گذشته ایران نگاه کنیم، تا قبل از انقلاب هرگاه یک کشور با ایران جنگ می کرد، ایران قسمتی از خاک خود را از دست می داد و آخرین قسمتی که از ایران جدا شد، بحرین بود. اما در ۸ سال دفاع مقدس حتی یک سانتی متر از خاک ایران از آن جدا نشد.

وی خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی، تنها جنگی است که ایرانیان در آن جان دادند، اما خاک و ناموس خود را حفظ کردند و به همین دلیل از دیدگاه ملی گرایی و مادی نیز نگاه کنیم، شهدای ما مقدس می باشند.

1

سردار معروفی در خصوص شبهه افکنی ها و هجمه های دشمنان داخلی و خارجی علیه دفاع مقدس گفت: امروز چه کسانی به دفاع مقدس هجمه وارد می کنند!؟ شبهه درست می کنند!؟ امام را زیر سوال می برند!؟ شهدا را زیر سال می برند!؟ و ... . کسانی که در زمان جنگ، با خانواده هایشان به کشورهای آمریکایی، اروپایی و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس فرار کرده بودند و حتی یک روز در جنگ نبودند و یک اسیر، شهید و یا مجروح نداده اند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: در زمانی که ملت و کشور ایران تنها بود و نیاز به دفاع داشت، اینها کجا بودند، اینها کشور و ملت ایران را در تنها گذاشتند و امروز مدافع آبروی ملت ایران شدند! این بی غیرتها کجا بودند، زمانی که جوانهای جای جای ایران برای دفاع از تمامیت ارضی و ناموس به دفاع پرداختند. این نامردها آن روزها از کشور رفتند و امروز آمده اند و مردانگی ملت ما را زیر سوال می برند.

سخنران یادواره شهدا اظهار کرد: می گویند که شما اشتباه کردید که جنگ کردید در حالیکه ما دربرابر دشمنان از خاک وطن دفاع کردیم و دفاع بر هر موجودی فرض است و بر انسان به طریق اولا و در انسانی که تربیت یافته فرهنگ سید الشهدا باشد به طریق اولاتر واجب است.

وی در خصوص چرایی عدم رغبت دشمنان از جنگ نظامی مجدد، بیان کرد: شهدا مایه عزت و شرافت و بازدارندگی ملت ایران می باشند. اگر امروز دشمنان جرات حمله به ما را ندارند، به این خاطر نیست که نمی خواهند، بلکه نمی توانند این کار را انجام دهند. دشمنان ما محاسبه گر هستند. دشمنان، دفاع ۸ ساله ما با دستان خالی در مقابل ۸۰ کشور را دیده اند، انجام نشدنی ها را توسط رزمندگان ما دیده اند، استقامت، هوشیاری، بصیرت، اتحاد ملت و مسئولین، جهاد در راه خدا و اراده ملی ما را دیده اند، برای همین از مقابله مجدد با ایرانی که نسبت به قبل بسیار قوی تر شده است ، واهمه دارند.

2

سردار معروفی درباره مولفه های پیروزی ما در ۸ سال دفاع مقدس تصریح کرد: ما در دوران دفاع مقدس هیچ چیز نداشتیم، تنها داشته ما توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار بود. این ایمان به ذات اقدس الهی مولفه اول ما برای پیروزی در جنگ بود. ما به وعده الهی باور داشتیم و باور داشتیم که وعده های الهی شرطی است. یعنی اگر دستت در دست ذات اقدس الهی باشد، نصرت الهی شامل حالت می شود. ( اگر خدا را یاری کنید، خدا شما را یاری می کند/قرآن کریم)

فرمانده سپاه نینوا گلستان در رابطه با مولفه دوم گفت: وحدت مولفه دوم پیروزی ما بود. وحدت کلمه و وفاق ملی ( دست خدا با جماعت است/ قرآن کریم). در زمان جنگ، در هیچ گردانی دعوای حزبی و سیاسی، قومی و قبیله ای، مذهبی و ... وجود نداشت.

سخنران یادواره شهدا اعلام کرد: مولفه سوم پیروزی ما در جنگ تحمیلی، مدیریت صحیح اسلامی رهبری و ولایت بود که دو مولفه اول را در کنار هم قرار داد و هدایت کرد. مدیریت امام خمینی (ره) در دفاع مقدس فوق العاده بود. امامی که همه چیز را برای رضای خدا می خواست و تمام موفقیت ها را از الطاف الهی می دانست.

وی خاطرنشان کرد: امروز بعد از امام خمینی ، امام خامنه ای در مدیریت ۲۸، ۲۹ ساله، کشور و جهان اسلام را با مدیریت عالی خود از فتنه های عظیم مصون نگه داشته است و بسوی پیشرفت هدایت می کند، انگار که در مدیریت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای دست واحدی وجود دارد و آن دست، دست خداست.

سردار معروفی افزود: انقلاب اسلامی ایران صدها خروجی عزت دارد، اما اگر همه خروجی ها را نادید بگیریم و تنها یک خروجی برای انقلاب اسلامی قائل باشیم و ان ولایت باشد، ما برد کرده و عزت پیدا کرده ایم. یک نگاهی به افغانستان، پاکستان، عراق و ... بکنید.

3

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: اگر می بینید که امروز حزب ا... لبنان قدرت می گیرد، بخاطر این است که سید حسن نصرا... نظام سیاسی ، الهی انقلاب ما را پیاده می کند. اگر ۵ استان عراق از دست غده سرطانی داعش نجات پیدا می کند، بخاطر تبعیت مردم عراق از شیوه نظام اسلامی ایران است و با تشکیل نیروهای مردمی حشد الشعبی ، شیعه و سنی در کنار هم داعش را از کشور خود بیرون راندند.

سخنران یادواره شهدا مسجد جامع آزادشهر یادآور شد: دشمنان می دانند که ولایت فقیه و وحدت ملی باعث به نتیجه نرسیدن برنامه های آنهاست و سعی در ایجاد انشقاق در بین مردم و تضعیف جایگاه ولایت فقیه دارند.

وی افزود: در طول تاریخ ، مسلمین هر کجا امام یا دشمن و نقشه آن خود را نشناختند، شکست خوردند. کربلا نمونه ای از این واقعیت است. در کربلا همه امام حسین (ع) را می شناختند و اکثرشان سابقه اسلامی خوبی داشتند، اما دشمنان محاسبات و ذائقه
آنها را تغییر داده بودند. آیا کربلا بار دیگر تکرار نمی شود؟! پاسخ این است، بله اگر ذائقه ما تغییر کند و محاسبات ما دگرگون شود، عاشورایی دیگر رخ خواهد داد.

سردار معروفی گفت: پیام کربلا و عاشورا این است که امام خود را تنها نگذارید. پیام عاشورا بصیرت داشتن، ایستادگی کردن ، شناخت دشمن و نقشه های آن، شناخت امام زمان و خواسته های ایشان، شناخت وظیفه و اهمیت موضوعات است. برای همین است که امام خامنه ای تاکید دارد که مواظب باشید دشمن محاسبه شما را تغییر ندهد و ذائقه شما را عوض نکند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: خروجی این یادواره شهداها باید بصیرت افزایی، امام شناسی و دشمن شناسی باشد. یادواره شهدا مراسم ختم نیست، مراسم عزت و سربلندی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به حادثه تلخ تروریستی اهواز گفت: قدر شهدا و امنیت را بدانیم. در حادثه تروریستی اهواز، مزدوران استکبار، کودک ۴ ساله، جانباز، سرباز، بسیجی، نظامی و مردم ما را به شهادت رساندند. دشمنان فکر می کنند با این کارها انسجام ملی ما را تضعیف خواهند کرد، اما انسجام ملی ما قویتر خواهد شد و در واکنش مسئولین و مردم ما به این قضیه این انسجام مشاهد شد.

سردار معروفی در پایان اعلام کرد: با تدبیر مسئولین و فرماندهان نظامی، در آینده خواهید دید که جبهه اسلام چه ضربه ای به آنها می زند و چه انتقامی از آنها می گیرد.

7

6

8

9

10

11

انتهای پیام/