Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

شب گذشته ماموران اداره اماکن، اصناف، اداره بهداشت و صنعت، معدن و تجارت شهرستان آزادشهر با همراه روسای ادارات مذکور و با حضور فرماندار این شهرستان به بررسی چندین انبارهای مواد غذایی و بهداشتی واقع در شهر آزادشهر پرداختند.

 به گزارش تیتر آزاد، به منظور کنترل بازار ، مبارزه با احتکار و تخلفات احتمالی ، شب گذشته تیمی شامل ماموران اماکن نیروی انتظامی، اصناف، ماموران ادارات بهداشت و صنعت، معدن و تجارت با همراهی روسای این ادارات و با حضور سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر به بازدید و بررسی انبارهای مواد غذایی و مواد بهداشتی واقع در آزادشهر پرداختند.

در این بررسی مقدار ۳ تن مواد غذایی فاسد کشف شد که دستور معدوم کردن آنها داده و پرونده تخلف به تعزیرات فرستاده شد.

همچنین مقدار زیادی پوشاک بچه در یک انبار یافت شد که در سامانه اداره صنعت و معدن ثبت نشده بود. به دلیل فروش این اجناس در برخی از مغازه ها و وجود فاکتور، حکم احتکار نسبت به آنها صدق نمی کرد، اما دستور داده شد تا این پوشاکها در مغازه های شهرستان تقسیم شود و زیر نظر اداره صنعت، معدن و تجارت به فروش برسد.

خبرها حاکی از ادامه داشتن این بازدید ها دارد.

IMG 1614

IMG 1613

IMG 1619

انتهای پیام/